Трансформація прибудинкової території

Mar 13, 2014 14:48



Давно вже треба було перестати бути чоботарем без чобіт та зайнятися благоустроєм території біля власного будинку, де я буваю частіше, ніж будь-де інде. Тим більше, що недоліки та слабкі місця цієї території мені добре відомі. Але для початку пропоную невелику екскурсію описаною територією.

1. Тротуар з внутрішньої сторони будинку не у найкращому стані в тому числі і завдяки численним вантажівкам, що привозять товар до МАФів. Регулярно вони стають так, що пройти тротуаром просто неможливо. Звісно, варто було б закласти тротуар плиткою та встановити вздовж нього обмежуючі стовпчики.


2. Поворот до вулиці виглядає ось так. Цікаво, що в момент фотографування з одного з МАФів вибігло відразу троє чоловіків (носок мештів одного з них видно на фото праворуч), стали рядком та почали цікавитися, чи все в них тут в порядку і чи не треба часом бруківочку поміняти. Казали, що в разі чого долучаться. Ну-ну.


3. Народну стежку до пішохідного переходу давно треба викласти бруківкою і дати людям можливість ходити зручною траекторієюта нормальним покриттям.


4. На газонах регулярно лишають свої сліди автомобілі, розтягуючи бруд тротуарами.


5. Деколи цей п'ятачок виглядає ось так. Чи так.


6. До речі на існуючому, викладеному шестикутними плитами, тротуарі у вологу погоду утворюється чимала калюжа на всю ширину, яку доводиться обходити бордюром, тренуючи навички канатоходця.


7. Вздовж бічного проїзду є ось такий знищений газон. Думаю, добре було б на частині його зробити кишеню для розвантаження комерційного транспорту.


8. Пониження бордюру на переході теж не завадить.


9. Тротуар.


10.


11. Ще один фактор руйнування тротуару - таксисти, які облюбували це місце для стоянки. Як правило, тут стоїть 2-3 машини, хоча буває, що і 5-6 одночасно.


12. Ще донедавна посеред цього газону стояв ще один кіоск, однак його вдалося прибрати завдяки електронному зверненню на сайті львівської міськради.


13. Якось мені розказували про сім'ю емігрантів, що приїжджали до Львова з Австрії провідати родичів. Їхній син, що народився вже там, подивившись на наші дороги, спитав "Мамо, то що, була війна?".


14. Колись вже досить давно один з магазинів зробив ось таку парковку поміж деревами. Цікаво, що тоді її повністю відгородили стовпцями, але з роками їзда тротуарами перестала вважатися поганим тоном і частину стовпців ліквідували, організувавши ще кілька місць прямо під будинком.


15. Наслідки цього покращення очевидні.


16. А ось і сама ця парковка для обраних.


17. До речі тут ще магазин порожній стоїть. Ніхто орендувати не бажає?))


18. Якість тротуару. До слова, освітлення тут немає і в темну пору доби підвернути ногу чи зайти в калюжу дуже легко.


19.


20.


21. На цій доріжці теж полюбляють паркуватися, зрізаючи шлях газоном.


22. Деякі магазини виклали в себе біля входу кілька метрів нової бруківки.


23.


24. Біля повороту на Тролейбусну стоїть ще кілька МАФів.


25. Заасфальтували кілька метрів тротуару.


26.


27. Прямі та гострі кути у місцях перетину пішохідних доріжок - зло.


28. Який рівненький бордюрчик)


29. Стежка до пішохідного переходу. Ну не хочуть люди ходити під прямими кутами, що ти їм зробиш?


30. Неподалік, до речі, хтось виклав бруківкою одну таку народну стежку. Оь тільки поперек неї часом паркуються машини.


31. Ближчий до вулиці тротуар можна трохи посунути, облаштувавши поміж деревами додаткові паркомісця. Також взовж нього проситься велодоріжка.


32.


33.


34. Ось такі паркомісця можна зробити далі по вулиці поміж деревами. Звісно, відгродивши їх стовпчиками.


35. Заїзд на існуючу парковку. Видно сліди від демонтованих стовпчиків.


36. Не впевнений щодо цього, але виглядає, що між деревами і дорогою можна організувати місце для стоянки кількох таксі.


37. Ось така картина. Крім цього я провів спостереження за кількістю машин, припаркованих на показаній території. Дані за кілька тижнів ще треба систематизувати, але основні цифри такі - в будні дні одночасно було максимум 18 легковиків, до 5 таксі та 2-3 вантажівки чи буса. у вихідні та зранку-ввечері менше, до 10 легковиків.


38. Отже серед основних проблем описаної території можна виокремити такі:
- поганий стан тротуарів та газонів;
- незручна конфігурація тротуарів, що спонукає пішоходів ходити газонами, протоптуючи на них стежки;
- однією з головних причин поганого стану газонів та тротуарів є стихійне паркування автомобілів;
- з попереднього пункту варто виділити відсутність облаштованого майданчику для розвантаження автомобілів доставки;
- відсутність облаштованої стоянки таксі;
- відсутність вуличного освітлення;
- відсутність смітників.
Виходячи з цього намалював ось такий попередній планчик. Тепер хотілося б почути думки та критику. В тому числі і стосовно того, як краще залучити мешканців до участі у реалізації цього задуму. Наразі є ідея розвісити у під'їздах листівки з описом ідеї та електронкою для надсилання відгуків. Можливо хтось і допомогти захоче - буду радий)
До речі, як раз під час написання цього посту до мене передзвонив власник одного з МАФів. Ще раз зустрілися на місці - кажуть, що готові братися за брукування народної стежки з фото №3, кишеню для розвантаження, пониження тротуарів на переходах через бічну вуличку та встановлення там стовпчиків. Зійшлися на тому, що попередньо ще зустрінемося з керівництвом районної адміністрації, щоби погодити все це з ними.




ініціатива, львів, благоустрій, проект

Previous post Next post
Up