«Спрос рождает предложение» - очередной, якобы, трюизм, который хоть и верен во многих случаях, но также повсеместно используется с целью манипуляции общественным мнением. Спрос тоже можно создавать под уже существующее предложение. За примерами далеко ходить не надо: вещества, вызывающие привыкание - типичный пример создание спроса на поначалу
(
Read more... )
Comments 5
Լինկերը չեմ ուզում սեղմել` առաջինը` ինչ գործ ունեմ՞՞՞ մեկ էլ տեսար /վիրուս/
երկրորդը` ինչ գործ ունեմ, ես որ ուժեղագույնը չեմ ու էլի` մեկ էլ տեսար ...
Իսկ առաջարկ-պահանջարկի առումով...
Ես կարծում եմ, որ պահանջարկը որոշում է առաջարկի քանակը հիմնականում ու սկզբում, բայց ես հարգում եմ Առաջարկը, որի պահանջարկը հետո է ձևավորվում: Մի խոսքով` սիրում եմ Անհատներին :ՃՃՃ
Reply
Reply
«Ժամանակակից արվեստ» կոչված մշակութային շիլափլավը իմպրեսսիոնիստներից է սկսել։
Reply
Reply
Reply
Leave a comment