Хроніка одного покращення-3

Feb 15, 2013 20:23

* * *

Продовжуєцця мій квест щодо спроби вияснити що ж відбуваєцця з підземними переходами і станціями метро у Києві на прикладі конкретного виходу зі станції «Контрактова площа» на Подолі.
Всю історію цього квесту можна прослідкувати за цими постами у жж.

Отже, на сьогоднішній день, всі основні учасники, що так чи інакше причетні до нашого подільського переходу визнали, що торговельні кіоски там зведені з порушенням чинного законодавства (це підтверджено у листах, що наводяцця під катом).



Фото (с) Klim Bratkovskij, 2013 www.klim-ua.blogspot.com

Збурена наявними у переходах неподобствами міська влада створила комісію під головуванням заступника директора Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища - начальника управління з питань надзвичайних ситуацій, яка, у свою чергу, провела на станціях метрополітену «Контрактова площа» перевірку дотримання норм законодавства при її «облаштуванні».

Під час перевірки навіть було встановлено, що переможець «конкурсу зі здійснення заходів з облаштування підземних пішохідних переходів» ТОВ «Український будівельний холдинг» у цьому підземному пішохідному переході встановило з обох боків ряд ролетів (МАФів) шириною 1,1 м праворуч та довжиною 76 м та шириною 1,4 м ліворуч. При цьому залишаєцця прохід для пішоходів шириною усього близько трьох метрів. Але ж треба врахувати те, що крамарі виносять свій крам-фрукти-овочі-квіти-трави-батарейки у перехід створюючи цілі виносні «вітрини» біля яких частенько товчуцця зіваки, а це віднімає ще майже половину проходу. Таким чином, сам прохід перетворюєцця у суцільну тисняву, а таке поняття як «евакуаційний прохід» не відповідає жодним нормам ДБН (державних будівельних норм - головного правового документу у цьому випадку), згідно котрим він має становити на менше шести(!) метрів (п. 8.23 та 8.14 ДБН В.2.3-72010 «Споруди транспорту «Метрополітени»).

Ця ж комісія, яка проводила перевірку встановила та направила вимогу до ген.директора ТОВ «Український будівельний холдинг» забезпечити виконання вимог наведених вище пунктів ДБН.

Тепер - увага! У відповідь на мій запит було повідомлено буквально наступне: у разі невиконання інвестором умов інвестиційного договору в цілому або окремих його етапів, даний договір може бути достроково розірваний в односторонньому порядку організатором конкурсу - Головним управлінням економіки та інвестицій КМДА.
Більше того, Подільська РДА вже направила на адресу балансоутримувача нашого переходу - Подільського ШЕУ - «пропозицію» розірвати укладений у жовтні минулого року інвестиційний договір з ТОВ «Український будівельний холдинг»!

Нижче, під катом, моє вибране листування між міськими і районними установами і організаціями.


Відповіді Подільського ШЕУ














Лист Департаменту транспортної інфраструктури КМДА



Лист Подільської РДА





Зараз чекаю іще на відповіді Департаменту економіки (як сторони договору з інвестором) та ГУ Держтехногенбезпеки МНС.

Листи-переадресації





Попри все це, лавки-ятки у нових конструкціях майже всі вже угніздилися і розпочали свій торговельний бізнес.
Як, власне, продовжують підраховувати виручку ті люди, котрі збирають з них орендну плату за ці ятки-кіоски.
У самому переході продовжуєцця звична тиснява, а з «облаштованих» стелі і стін рясно капає вода від талого снігу і дощу, яка збираєцця у поліетиленову плівку, що нею обгорнули балки перекриття переходу торговці для убезпечення свого краму-товару від цих водяних струменів. Безпосередньо біля виходів на поверхню з переходу стоять баки-сміттєзбірники, яких не вистачає на все сміття, що продукуєцця торговельною індустрією підземелля, а тому сміття звалюєцця прямісінько під ноги і ці гори треба обходити, щоб потрапити у перехід чи вийти з нього. Вся площа між Верхнім і Нижнім Валами, з трамвайними коліями включно, заставлена автомобілями тих, хто прибув на роботу у підземний торговий «шанхай» чи займаймаєцця поставками краму і корму у ці точки. І так - щодня.

Життя не спиняєцця ні на хвилю

мудаки, напалм, підземний перехід, іхнрави, покращення, Київ, my kyiv, суспільство

Previous post Next post
Up