Leave a comment

Comments 12

krotyha December 23 2014, 06:40:36 UTC
Ух...
Я прямо в шоці)))

Читаю коментарі про захланність НП...
Компанія дбає про вантаж і відшкодовує кошти, тому їхня дотошність упаковки виправдана.
Мені, до прикладу, завжди пропонують альтернативні, читай "дешевші", способи упаковки. І про всілякі упаковки запитують. Нічого зайвого поки не доплюсували.

На УП намагаюся приходити одразу з відкриттям відділення. Переважно з дитиною. Хвилин 30 уже наловчився чекати. Людей зазвичай немає. За лайфхак мерсю:-)

Загалом тенденція "не пропускати з дітьми" дивує. Якщо вдається без малого, то пропускаю мам.

Reply


Leave a comment

Up