אכמו (פיטנגו) - על מה ולמה

May 22, 2006 00:28



avgboojie הזאת תמיד מסבכת אותי בהרפתקאות לא צפויות. ועכשיו היא הדביקה אותה במם "מאיפה הכינוי שלך". אז הנה.

את הקישור בין אכמו לשם המשפחה שלי, אכמון, יכול לעשות אפילו הקורא המסומם ביותר. ואני, בן אדם נאמן שכמותי, משתמשת בו מאז ומתמיד. כשגיליתי את האינטרנט לפני קצת יותר מעשר שנים, היה לי חיבור דרך האוניברסיטה, ותוכנת ההרשמה הציעה לי מגוון אפשרויות ליוזר, שמורכבות כולן מווריאציות נטולות השראה על השם שלי. בחרתי בקצרה ביותר, אכמו.

זה השם שבו השתמשתי כשהגעתי לפורום מד"ב של IOL, (בתגובה לתחינתו הנואשת של darkesta, שהגיע לשם כעורך חדש באופוס והיה זקוק לאנשים שיעצרו בגופם הווירטואלי את המון הלינץ' המסתער). ב-2000, בהתאם לרוח התקופה, החלפתי לאכמו 2000, וזמן לא ארוך אחרי זה יצאתי בטעם חדש (אכמו תפוזים). כמו גירסאות מוצר חדשות של מיקרוסופט, נשארתי אותו הדבר רק עם שם חדש. אחר כך עברתי תקופה חסרת החלטיות שבה דגמתי שמות פירות שונים, כי תפוזים די משעמם (כולל מחטף מרושע של i_redfish, שבמשך כמה ימים התהדר בשם "דג דובדבנים"). בסוף התקבעתי על "אכמו פיטנגו", וככה זה נשאר.

ומה ניתן ללמוד מסיפור מרגש זה? כלום, ושבוג'י אשמה.

והאנשים שאני רוצה לדעת את מקור הכינוי שלהם (ולא אכפת לי אם אנשים מסוימים שלא אנקוב בשמם, רידס, בכלל לא כותבים בבלוג שלהם, למרות שהוא מעוצב יפהפה) הם:

antinous
raisinlike
ridds
stinkeysoul

(ועכשיו אני מרגישה כמו הקוף מ"התפרצות" שהפיץ את המגיפה)
Previous post Next post
Up