Той край ПолтавщИни більше комунікує з Черкащиною, аніж із своїми адміністративними одиницями вищих рівнів. Так буває. Особливо коли доріг немає. А конструкція не важка, взагалі-то. Для коня то не вага. Але... він чіаляє ще одну гарбу.
Цікаво... На якому ходу в цій ситуації може бути краще? Повітряному, гусеничному? Сани, якщо мова піде про них, - це тертя-ковзання, що не завжди легше і точно не завжди доречніше. А щодо коня... То це робочий селянський кінь, а не декоративний. Для нього то не вага. От вже дивлячись чим і як він то навантажує.
Comments 13
Reply
Reply
А чому номери черкаські?
Reply
Особливо коли доріг немає.
А конструкція не важка, взагалі-то. Для коня то не вага.
Але... він чіаляє ще одну гарбу.
Reply
Ще одну?!Та ще й на гумовому ходу...Коня геть не жаліє..)
Reply
Цікаво...
На якому ходу в цій ситуації може бути краще?
Повітряному, гусеничному?
Сани, якщо мова піде про них, - це тертя-ковзання, що не завжди легше і точно не завжди доречніше.
А щодо коня... То це робочий селянський кінь, а не декоративний. Для нього то не вага.
От вже дивлячись чим і як він то навантажує.
Reply
Reply
Reply
Reply
я правда сомневаюсь в КПД этой кабины на телеге, ото разве шо только тепло и дождь на голову не льет.
Reply
Leave a comment