Reklámok hatása alatt

Jan 27, 2008 11:58

Marketinges létemre itt állok teljesen lesújtva, és azon őrlődöm, hogy lehet, hogy reklámok és egyéb vásárlást ösztönző eszközök hatása alá kerültem. Föld fölött fél centivel lebegek, ha McDonald's-os Cappuchinot ihatok és enyém lehet ez az új, gyönyörű, barna életérzés eldobható papírpohárban és alig várom, hogy Gyermelyi tésztából főzzek ( Read more... )

Leave a comment

Comments 4

doncoyote_bp January 27 2008, 20:13:21 UTC
Olyasmi érzés lehet ez, mint mikor gyűlölöm a számítógépeket. Pont én. Neked meg seggfétised van. Attól perverz, hogy a sajátod irányába. Felejtsd el az egyes pontot, az nem érv. Ha leöntöd a géped, akkor véged. Ezek nincsenek felésztve ilyen merényletre.

Reply


rokica January 28 2008, 12:52:37 UTC
A Gyermelyi tészta mit vétett? A McDonald's bűneit ismerem. :)

Reply

20andsuncake January 28 2008, 17:37:22 UTC
óóó, semmit. szimplán csak reklámoz és én ennek hatása alá kerültem, ami bosszant :)
amúgy finom és guszta és már nem bírom sokáig :)

Reply


Ellenállhatatlan ajánlat a mai ebédem kapcsán freiceadan_dubh February 7 2008, 12:05:04 UTC
Ugye, Ön is sajnálja félbehagyni munkáját, hogy holmi fiziológiai kényszer által vezérelve asztalhoz üljön, és különféle ételeket vegyen a szájába? Csülkös bableves, gyermelyi tészta, mákosguba... és mindez milyen áron? Mennyi idő, mennyi izommunka, perisztaltikus mozgás szükséges az ételek elfogyasztásához - de ez még nem minden ( ... )

Reply


Leave a comment

Up