Вмикнути собі світло в темряві

Dec 24, 2013 16:52

Коротко про основні напрямки і уроки.
Перше, - майдан хотіли і продовжують хотіти і пробувати привласнити різні категорії тлі і молі, які природньо, од відсутності харизми і відповідальності - або в одному флаконі об'єднуються або одноосібно проголошують себе "революційним комендантом", наприклад, як бовдур Катеринчук - просто макса-мен якийсь ( Read more... )

спротив, патріотизм, сад людський, Паростки, думки, проект

Leave a comment

(The comment has been removed)

zzzulfiya December 24 2013, 19:24:01 UTC
мене постійно запрошують в якісь групи і на обговорення. чесно кажучи, я не знаючи складу групи і мети зустрічі, не піду, я багато часу витратила на розвіртуалізовані "хороводи", які в кінцевому рахунку ні до чого не прийшли, тільки випустили пару в свистки і суперечки.
громадянський сектор - це де Луценко з Соболєвим керують, чи я помиляюсь?

Reply

(The comment has been removed)

zzzulfiya December 25 2013, 11:43:21 UTC
о, так у вас там дійсно - хоровод) прекрасно, я дуже давно хочу задати Ігорю Луценко низку питань.
з Ігорем Луценком у мене немає спільних цінностей, оскільки це одна компашка - ПР-Фірташ-Кличко-Оксана Продан- Єгор Соболєв і Ігор Луценко.
Тільки от Єгор Соболєв до мене на програму прийшов, хоч по суті мало що сказав, а Ігор Луценко поступив як мудак - в день ефіру не прийшов, хоча дав згоду.

Reply

(The comment has been removed)

відповідаю по пунктах zzzulfiya December 25 2013, 12:04:16 UTC
хоровод - це беззмістовне тупцяння без будь-яких реальних (крім небезпеки від збирання бази персональних даних, чим займається уже давно Ігор Луценко) заняття.
дивно, я паралельно намагаюсь робити те саме.

я компашку утворила - уточніть що ви маєте на увазі. перелічені особи являють собою "актив" певного руху, про що самі заявляють. "вигнати Соболєва" але залишити Луценка - це типу вигнати Ахметова, але залишити Януковича.

не з'витися на інтерв'ю, про яке заздалегідь домовлено - це непорядно. паче, не повідомити про це - це зірвати ефір. це говорить про моральний бік особистості. очільники троль-проектів при партіях (ПР чи опозиція, наразі - все одно) так роблять завжди. тому що їм "не дозволено" говорити, вони можуть бути швидко "розкушені" в приналежності до світи того чи іншого політика або партії.

у вас ще є бажання мене запрошувати, чи я вам "помєшаю"? :)

Reply

(The comment has been removed)

Re: відповідаю по пунктах zzzulfiya December 25 2013, 12:21:10 UTC
ні, поки що не існує, довіряю певним людям з близького оточення.

якщо я "вам не заважатиму" то, перепрошую, чого ви мене запросили спочатку? щоб я посилювала заблуждєнія чи чужу "гру"?
ну і ви мене не до себе особисто запрошували, а від імені "громадського активу". якщо на ваш погляд очевидні речі, про які я зазначила вище, - це "моя злість" чи придур, про що мені говорити у вас, і хто мене слухатиме? "приходьте, якщо хочете" - спасибі.

краще я буду робити те, що можу і в той спосіб, який можу, аніж тільки сваритись там з тролятиною і імітаторами. припускаю, що не всі в цій групі такі, але швидше з причин слабкої поінформованості чи неуважного спостереження.

якщо ви особисто не вбачаєте потреби дивитись глибше і очистити групу від мутних типів, до яких питань більше ніж відповідей, - далі мова не піде, ви уже "обідились".

Reply

(The comment has been removed)

Re: відповідаю по пунктах zzzulfiya December 25 2013, 17:32:53 UTC
а може тепер вам привиділось?
образити мене дуже важко.

Інтерв'ю це штрих до портрета - мого суб'єктивного портрета Луценка. Він дав привід, я зробила висновок. Він займався журналістикою, тому не може не знати, якими є наслідки "провтика". Сьогодні провтикав інтерв'ю, завтра майдан, давайте уже трошки судить по вчинках, а не добрих намірах. Він вибачився, але факт є фактом.

Якщо хочете більше інформації - можете самі запитати в нього, для чого він збирав гроші і як збирається звітувати за це.

На питання про "компашку" ви так і не відповіли, з аргументом що без базової довіри співпраця неможлива - я погоджуюсь, а тому я уже ояснила, чому не вважаю доцільним працювати з Ігорем Луценком і вважаю для себе долучатись до вашого зібрання "хороводом". Можливо, я не права, наразі це мій вибір і буде на моїй відповідальності. Решту час покаже. Вам бажаю успіхів, для всіх буде краще, якщо будуть успіхи.

Reply

Re: відповідаю по пунктах zzzulfiya December 25 2013, 12:32:44 UTC
щодо "компашки" ви так і не відповіли.

якщо ви за свободу думки, то певно має буть і культура діалогу - я максимально розгорнуто відповідаю на ваші питання, а ви на мої - ні.

насправді від цього і робляться висновки про "хороводи", і вони так, суб'єктивні, але мають підстави.

Reply

(The comment has been removed)

Re: відповідаю по пунктах zzzulfiya December 25 2013, 15:18:37 UTC
Якщо Сліпі16 не з хороводу, то їй поготів - мало би самій буть цікаво. Чого психувать і в обідку ( ... )

Reply

(The comment has been removed)

Re: відповідаю по пунктах zzzulfiya December 25 2013, 16:47:29 UTC
так, той випадок був доволі показовим, але у кожного своя голова. нічого поганого, зрештою не сталось, у тебе був гарний намір і я це пам'ятаю і ціную.

щодо неприходу - це не тавро, це показник морального стану, або як мінімум, безвідповідальність.
Ігор не дурний хлопець, і Єгор не дурний, але цінності на жаль, дещо відходять від декларованих, немає послідовності між наміром-дією-результатом. Наміри у всіх тільки чисті і класні, але методи сумнівні. Припускаю, що може я чогось не знаю, роблю свої висновки на тому що є. Якщо буде підстава змінити думку на краще, я би рада була. Так набридла уєбанщина, але наївності уже по віку не можна собі дозволити. Час збігає, скоро треба буде "собірать камні".

Reply

(The comment has been removed)


Leave a comment

Up