Вчора мені телефонувала піарниця GAP Україна із повідомленням, що джінси, які я хотіла купить восени вони знайшли і тримають, не продають тільки для мене. Я сказала, що дякую, але мене більше цікавить основна тема - закриття відділу білизни і покращення їх роботи: поповнення базових колекцій, щоб "джінси не доводилось шукать" і чекать по півроку нормального розміру і кольору - який є по всьому світу, а у нас немає.
Я вислухала 40 хвилин розмови із туманними наріканнями на систему роботи, покращення якої чи зміни до якої можуть бути фізично ощутимі тільки через рік, наступної весни, бо все замовляється наперед. Вірогідно, на санях по льду з Америки насилають колекції. І тільки акріл плететься десь тут у підвалі по тищі гривень - його завжди вдосталь.
Результат: рішення менеджмента щодо білизни помінять ніззя. Оно прінято і прічіни єво конфеденциальни, ну багато внутрішніх причин щоб бути гірше, і жодвної - щоб бути краще.
Прощавайте, GAP, буду білизну замовляти через посередника на розпродажах в США. Ну або їздити до Польщі на закупи, як всі.
Я гадаю, впору починать більше - інформаційно-громадську кампанію "не купуй непотріб, поки не навчаться продавати те, що треба ТОБІ".