Я належу до тих людей, які з радістю їздять Хюндаями і роблять це досить часто. Звичайно, потреба їхнього впровадження в жевотіючій країні коштом багатомільйонного кредиту сумнівна. Звісно, робити це потрібно було не через дупу. Але сам факт їхнього впровадження, відкинувши все це, - безумовний позитив. Вони зручні і комфортні. Але непопулярні.
(
Read more... )
Тому будь який нічний потяг, з лежачими місцями - то є найкращий варіант на такі відстані! І поспав собі і дешевше набагато вийшло.
Ще є альтернатива тим Хьондаям, якщо ідеться про людей, які можуть собі дозволити квитки придбати - це автомобіль. Але це ж нонсенс... Коли пересування з точки А до точки Б дешевше і вигідніше на авто ніж на поїзді!
Така ціна як на Хьондаї - рівнозначна ціні авіаперельотів скоріше.
Reply
Просто з одного боку, наразі Хюндай - новинка, до якої ще нема довіри + у випадку з львівським напрямком немає зручного розкладу. Якщо буде зручний розклад і зникнуть ці скандали з поломками, то Хюндай матиме своїх клієнтів, яким цілком підходитиме пропоноване ним співвідношення ціна-якість. Бо враховуючи дорогу з центру Києва до Борисполя через всі ті корки + реєстрацію, авіапереліт не є дуже швидшим, а коштує в рази 3-4 дорожче.
Reply
Те, що у нас ціни на літак дорогі це ніяк не оправдовує ціни на потяги Хьондай. Така ціна як на їх потяг мала б бути на літак.
Ну і крім того - альтернатива має бути! І наразі, як на мене альтернативи нічному потягу нема. Він зручний у всіх відношеннях!
Reply
Reply
Колись були швидкі потяги Львів-Київ, Київ-Львів. Тих самих 5 годин їхали. Я раз прооїхався влітку - більше не хочу. Єдина зручність, то їхати назад з Києва було, щоб за один день владнати всі справи і повернутись до Львова і все!
Хьондай, при всьому бажанні аж ніяк не може бути з нормальним графіком при часі їзди в 5 годин. Вночі - не вигідно, вдень - довго і по часу також. Та ще і до всього дорожче в 2-3 рази!
Кращого комфорту ніж місце в купейному вагоні нічного потяга наразі НЕМА! В потязі Львів-Солотвино, для прикладу - в купейному вагоні навіть кондиціонер працює. То ж ніякої спеки, задухи немає. Спиш собі як біла людина і встигаєш куда тобі треба!
Reply
З іншого боку, погоджуюся, що їздити на один день ліпше нічними поїздами.
Reply
Транспорт+місце ночівлі, 2 в одному. А ще, як їхати в компанії, взяти курочку смажену і до курочки - взагалі краса)
Поки Хьондай не почне їздити 160+ км/год - користі з нього ніякої!) Швидкісний потяг -має бути швидкісним, а не дорогою електричкою))
Reply
Reply
Не знаю звідкіля цифра 160, бо судячи з часу і відстані - там 110 тіки)
Єдина зручність, яку я можу припустити - це більш доступні квитки, які мало хто купляє і можна купити прямо перед відправленням))
Поїздка в Київ на одну людину - таким потягом обійдеться мінімум в 700 гривень... Я от не розумію - яка ж така зручність може вписатись в цю суму і як часто таким потягом поїздиш туда-назад... Враховуючи середню зарплатню людини в Україні це нонсенс.
Reply
Ну, Хюндаї розраховані не на людей з середніми зарплатами. А з іншого боку, студентам він обійдеться туди-і-назад у 250 грн мансимум - і це доступно для більшості з них. + знову ж таки, не судіть по собі: є купа людей, яким висидіти 5 годин комфортніше, ніж ночувати в поїзді.
Reply
Щодо студентів, то вряд чи більшість з них захоче їхати за 250, якщо можна за менше ніж 100 грн.) А найдешевший(повний) купейний квиток до Києва - коштує 136 грн.
Повний плацкартний квиток на денний потяг Львів-Київ коштує наприклад 88.60 грн. Для студентів це буде ціна в обидві сторони! Це в 2,8 раза дешевше Хьондая.
Що ж - їхати в дорогій електричці значно краще ніж в звичайному потязі)
1 раз в місяць з`їздити до дому, чи 3 рази - гарна задачка для студентів і не тільки)
І поки ми тут про щось ніби то дискутуєм на ранішній Хьондай є аж 170 вільних місць другого класу))
Reply
Для студентів 250 - це максимальна ціна в обидва боки; в одну сторону 110-125 гривень в залежності від дня тижня. Мені підходить. І багатьом моїм знайомим підходить. Не всім, але таких людей багато, і вони би користувалися Хюндаєм, маючи добрий розклад.
Не розумію, чому ви мені так затято доводите, що їздити на Хюндаї незручно, якщо я їжджу і мені зручно...
Reply
2. різниця в ціні для студентів 2.8 рази! Далеко не кожний собі може дозволити таку розкіш. Особливо, якщо їде група студентів скажімо в Київ на 1 день. Це 2500 грн. проти 886. Різниця в 1620 грн!
3. та сама ситуація для людей, які їдуть в Київ у відрядження на 1 день. Ані графік не зручний, ані ціна підходяща на квитки...
Памятаєте, я вечером писав ще і про 170! вільних місць на сьогоднішній Хьондай? Так от - він сьогодні так і не поїхав ))
Для кого така радість потрібна? Для богатих людей, які як це не смішно не поспішають нікуди їдучи на над швидкісному потязі))
Доречі - як оце, мені цікаво, можна побачити на власні очі 160 км.год ?)
Reply
Швидкість транслюється на екранах в вагоні - то таке є у всіх сучасних поїздах :)
Reply
Не зняю яка там та кількість під назвою достатня, але велика кількість вільних місць говорить сама за себе)
Бачу ціну знизили на ранішній потяг до 220 грн. 167 вільних місць. Поїде він в ранці чи ні - можна загадувати бажання))
Я би нічого проти не мав того потяга, як би він відповідав умовам деяким, а це:
1.Він реально має бути швидким.
2.Графік пересування має бути більш оптимальним. Скажімо з 5 ранку до 9-ї.
2.Він має їздити без поломок і затримок.
3.Ціна має бути адекватною до швидкості, а це в районі до 150 грн. хоча б. Хоча все одно це в 2! рази дорожче ніж звичайний потяг.
І того, на даний момент ми маємо супер дорогу електричку, яка ще і ломається часто.
Ось у Франції для прикладу потяг TGV пересувається з швидкістю 320 км./год (рекорд 575)
Оце реально швидкісний потяг, за пересування яким можна заплатити ціну квитка Хьондая)
Reply
Leave a comment