Як зробити львівський Хюндай популярним

Jan 19, 2013 20:57

Я належу до тих людей, які з радістю їздять Хюндаями і роблять це досить часто. Звичайно, потреба їхнього впровадження в жевотіючій країні коштом багатомільйонного кредиту сумнівна. Звісно, робити це потрібно було не через дупу. Але сам факт їхнього впровадження, відкинувши все це, - безумовний позитив. Вони зручні і комфортні. Але непопулярні. ( Read more... )

транспорт, роздуми

Leave a comment

anderver January 21 2013, 17:30:11 UTC
Поки ті потяги не почнуть їздити як їм належить - швидко, користі з них не буде Ніякої. 5+ годин висидіти вдень, особливо літом - це повна ж...
Тому будь який нічний потяг, з лежачими місцями - то є найкращий варіант на такі відстані! І поспав собі і дешевше набагато вийшло.

Ще є альтернатива тим Хьондаям, якщо ідеться про людей, які можуть собі дозволити квитки придбати - це автомобіль. Але це ж нонсенс... Коли пересування з точки А до точки Б дешевше і вигідніше на авто ніж на поїзді!
Така ціна як на Хьондаї - рівнозначна ціні авіаперельотів скоріше.

Reply

zhuraf January 21 2013, 18:15:00 UTC
Ну насправді з Києва до Львова Хюндай їде 4:55 - це менше 5 годин. І це швидше, ніж машиною, але умови кращі, бо можна встати пройтися по вагону і сходити в комфортну вбиральню, а ще банально не потрібно сидіти за кермом, слідкувати за дорогою і витрачати сили на власне ведіння машини. Ціна, звичайно, вища, ніж в звичайних поїздах, але все ще доволі адекватна. Хюндаю і не потрібно орієнтуватися на пенсіонерів - вони точно 5 годин не всидять - а середньому класу ця ціна абсолютно прийнятна. І людей, яким ця ціна прийнятна, направді є достатньо.

Просто з одного боку, наразі Хюндай - новинка, до якої ще нема довіри + у випадку з львівським напрямком немає зручного розкладу. Якщо буде зручний розклад і зникнуть ці скандали з поломками, то Хюндай матиме своїх клієнтів, яким цілком підходитиме пропоноване ним співвідношення ціна-якість. Бо враховуючи дорогу з центру Києва до Борисполя через всі ті корки + реєстрацію, авіапереліт не є дуже швидшим, а коштує в рази 3-4 дорожче.

Reply

anderver January 21 2013, 19:20:09 UTC
Я не пенсіонер, але все одно 5 годин сидіти в поїзді то довго, та ще і за ті гроші! І ніякий графік для сидячого потяга не оправдовує 5 годин! А машиною їдеш за звичай не сам в таку далеку путь і тих самих 5 годин легко, ну або троха довше з перервами будь де, коли захочеться походити...

Те, що у нас ціни на літак дорогі це ніяк не оправдовує ціни на потяги Хьондай. Така ціна як на їх потяг мала б бути на літак.

Ну і крім того - альтернатива має бути! І наразі, як на мене альтернативи нічному потягу нема. Він зручний у всіх відношеннях!

Reply

zhuraf January 21 2013, 19:33:35 UTC
Зручність - поняття відносне і особисте. Одним зручнеше 5 годин посидіти, іншим - спати на замаленькій поличці в ванючому задушливому вагоні і прокидатися в 5:30.

Reply

anderver January 21 2013, 19:43:44 UTC
Та замаленька поличка є в повний ріст) Невже, нормально виспатись і приїхати завчасно-гірше ніж приїхати посеред дня і не потрапити туди, куди потрібно?? В результаті, або їхати ще раз, або залишатись ночувати десь в Києві. Дууже це зручно...
Колись були швидкі потяги Львів-Київ, Київ-Львів. Тих самих 5 годин їхали. Я раз прооїхався влітку - більше не хочу. Єдина зручність, то їхати назад з Києва було, щоб за один день владнати всі справи і повернутись до Львова і все!

Хьондай, при всьому бажанні аж ніяк не може бути з нормальним графіком при часі їзди в 5 годин. Вночі - не вигідно, вдень - довго і по часу також. Та ще і до всього дорожче в 2-3 рази!

Кращого комфорту ніж місце в купейному вагоні нічного потяга наразі НЕМА! В потязі Львів-Солотвино, для прикладу - в купейному вагоні навіть кондиціонер працює. То ж ніякої спеки, задухи немає. Спиш собі як біла людина і встигаєш куда тобі треба!

Reply

zhuraf January 21 2013, 19:57:46 UTC
З тим, що ранішній Хюндай незручний я і не сперечаюся. Але коли вибирати між тим, щоб з*їздити на вихідні туди і назад, то приїхати Хюндаєм в п*ятницю ввечері і поїхати назад в неділю ввечері для мене є на багато зручнішим, ніж їхати двома нічними поїздами. Має бути і Хюндай, і нічні поїзди - кому як подобається (а про смаки важко сперечатися).

З іншого боку, погоджуюся, що їздити на один день ліпше нічними поїздами.

Reply

anderver January 21 2013, 20:11:20 UTC
Приїхати наніч в чуже місто - ніц в тому нема хорошого)Навіть до знайомих припертися вночі змученим, то вже краще собі спокійно виспатись в потязі і нікого не турбувати)

Транспорт+місце ночівлі, 2 в одному. А ще, як їхати в компанії, взяти курочку смажену і до курочки - взагалі краса)

Поки Хьондай не почне їздити 160+ км/год - користі з нього ніякої!) Швидкісний потяг -має бути швидкісним, а не дорогою електричкою))

Reply

zhuraf January 21 2013, 20:33:15 UTC
Ну багато людей приїжджають в своє місто, або мають друзів, до яких можна припертися вночі. Багато людей не можуть виспатися в поїзді. І є купа людей, які мають відразу до курочок в купе. Звичайно, було би ліпше, якби Хюндай їздив 160+, але наразі їздить просто 160. І є купа людей, яких це влаштовує, для яких це - найкращий варіант. І ці люди заслуговують на те, щоб мати зручний розклад цих поїздів. Бо якщо не буде зручного розкладу, то, попри все бажання, користуватися Хюндаєм ці люди не будуть. А чим менше людей використовує Хюндай щодня - тим в більші борги залізає наша держава, тобто ми всі ( ... )

Reply

anderver January 21 2013, 23:39:33 UTC
Продати їх і повернути борги)
Не знаю звідкіля цифра 160, бо судячи з часу і відстані - там 110 тіки)

Єдина зручність, яку я можу припустити - це більш доступні квитки, які мало хто купляє і можна купити прямо перед відправленням))

Поїздка в Київ на одну людину - таким потягом обійдеться мінімум в 700 гривень... Я от не розумію - яка ж така зручність може вписатись в цю суму і як часто таким потягом поїздиш туда-назад... Враховуючи середню зарплатню людини в Україні це нонсенс.

Reply

zhuraf January 23 2013, 00:05:59 UTC
Ну Хюндай їде 160. Так, це не середня, а максимальна швидкість, але він дуже часто набирає її протягом шляху.

Ну, Хюндаї розраховані не на людей з середніми зарплатами. А з іншого боку, студентам він обійдеться туди-і-назад у 250 грн мансимум - і це доступно для більшості з них. + знову ж таки, не судіть по собі: є купа людей, яким висидіти 5 годин комфортніше, ніж ночувати в поїзді.

Reply

anderver January 23 2013, 01:06:14 UTC
Та не їде він 160) У нас залізна дорога не дозволяє розвинути таку швидкість, хіба що на якихось окремих ділянках короткочасно... Але це як їздити на машині , у якої на спідометрі 260 по вулиці Городоцькій))

Щодо студентів, то вряд чи більшість з них захоче їхати за 250, якщо можна за менше ніж 100 грн.) А найдешевший(повний) купейний квиток до Києва - коштує 136 грн.
Повний плацкартний квиток на денний потяг Львів-Київ коштує наприклад 88.60 грн. Для студентів це буде ціна в обидві сторони! Це в 2,8 раза дешевше Хьондая.

Що ж - їхати в дорогій електричці значно краще ніж в звичайному потязі)
1 раз в місяць з`їздити до дому, чи 3 рази - гарна задачка для студентів і не тільки)

І поки ми тут про щось ніби то дискутуєм на ранішній Хьондай є аж 170 вільних місць другого класу))

Reply

zhuraf January 23 2013, 21:04:34 UTC
Ну ви ж не їздили, не знаєте. Я на свої очі бачив 160.

Для студентів 250 - це максимальна ціна в обидва боки; в одну сторону 110-125 гривень в залежності від дня тижня. Мені підходить. І багатьом моїм знайомим підходить. Не всім, але таких людей багато, і вони би користувалися Хюндаєм, маючи добрий розклад.

Не розумію, чому ви мені так затято доводите, що їздити на Хюндаї незручно, якщо я їжджу і мені зручно...

Reply

anderver January 23 2013, 22:05:46 UTC
1.не всі, хто їде на тому потязі є студенти. Для них в обидва боки ціна 500! грн.
2. різниця в ціні для студентів 2.8 рази! Далеко не кожний собі може дозволити таку розкіш. Особливо, якщо їде група студентів скажімо в Київ на 1 день. Це 2500 грн. проти 886. Різниця в 1620 грн!
3. та сама ситуація для людей, які їдуть в Київ у відрядження на 1 день. Ані графік не зручний, ані ціна підходяща на квитки...

Памятаєте, я вечером писав ще і про 170! вільних місць на сьогоднішній Хьондай? Так от - він сьогодні так і не поїхав ))

Для кого така радість потрібна? Для богатих людей, які як це не смішно не поспішають нікуди їдучи на над швидкісному потязі))

Доречі - як оце, мені цікаво, можна побачити на власні очі 160 км.год ?)

Reply

zhuraf January 23 2013, 22:30:58 UTC
Так, Хюндай підходить далеко не всім. Ніхто не каже, що треба пересадити на нього всіх пасажирів нічних поїздів. Але є достатня кількість людей, які, за доброго графіку і ліквідації тих теперішніх несправностей, з радістю будуть на ньому їздити.

Швидкість транслюється на екранах в вагоні - то таке є у всіх сучасних поїздах :)

Reply

anderver January 23 2013, 22:50:33 UTC
Мало лі шо там у нас на екранах транслюють) Їде то потяг 5 годин, а не 3)

Не зняю яка там та кількість під назвою достатня, але велика кількість вільних місць говорить сама за себе)

Бачу ціну знизили на ранішній потяг до 220 грн. 167 вільних місць. Поїде він в ранці чи ні - можна загадувати бажання))

Я би нічого проти не мав того потяга, як би він відповідав умовам деяким, а це:

1.Він реально має бути швидким.
2.Графік пересування має бути більш оптимальним. Скажімо з 5 ранку до 9-ї.
2.Він має їздити без поломок і затримок.
3.Ціна має бути адекватною до швидкості, а це в районі до 150 грн. хоча б. Хоча все одно це в 2! рази дорожче ніж звичайний потяг.

І того, на даний момент ми маємо супер дорогу електричку, яка ще і ломається часто.

Ось у Франції для прикладу потяг TGV пересувається з швидкістю 320 км./год (рекорд 575)
Оце реально швидкісний потяг, за пересування яким можна заплатити ціну квитка Хьондая)

Reply


Leave a comment

Up