Як зробити львівський Хюндай популярним

Jan 19, 2013 20:57

Я належу до тих людей, які з радістю їздять Хюндаями і роблять це досить часто. Звичайно, потреба їхнього впровадження в жевотіючій країні коштом багатомільйонного кредиту сумнівна. Звісно, робити це потрібно було не через дупу. Але сам факт їхнього впровадження, відкинувши все це, - безумовний позитив. Вони зручні і комфортні. Але непопулярні. Багатьох відлякує ціна. Але в цій країні є добрий прошарок людей, які можуть собі дозволити Хюндай. В тому числі студенти - вартість пільгового квитка складає 125 гривень, що менше, ніж вартійсть повного купейного квитка на будь-який поїзд у львівському напрямку. То в чому справа?

Більшість людей, які їздять з Києва до Львова туди і назад, тобто, за кілька днів після поїздки прямому, їдуть у зворотньому напрямку. Є ціла категорія людей, які періодично здійснюють такі вояжі. Багато людей їздять у справах до столиці, додому до Львова їздять студенти на вихідні, а також тисячі туристів. Ночі з п'ятниці на суботу і з неділі на понеділок є найпопулярнішими для поїздок; квитки в західному напрямку на цей час закінчуються ще за два-три тижні до дати відправлення: очевидно, що попит перевищує пропозицію. Але переповненими їздять нічні поїзди - Хюндай не користується такою популярністю.

І, крім ціни, пасажирів від нього відлякує те, що з Києва до Львова він здійснює лише вечірні рейси, а зі Львова до Києва - лише ранкові. Тобто, приїхавши на ньому до Львова в п'ятницю ввечері, ви можете повернутися до столиці лише в понеділок в обід (ранковий рейс прибуває до Києва приблизно опівдня). Але ж ні, вам це не підходить, бо вже з восьмої чи дев'ятої ранку ви ви маєте конче бути на роботі чи на навчанні. А квитків на нічні поїзди з неділі на понеділок, які могли б вам зарадити, немає (їх вже купили ті, хто цими ж нічними поїздами приїхав у Львів). Відповідно, ви відмовитеся від поїздки, бо не будете мати як зручно повернутися додому. Знаю з власного досвіду. Інколи хочеш поїхати додому на вихідні, заходиш на сайт залізниці, щоб подивитися наявність квитків, і бачиш, що на нічні поїзди немає нічого, є лише Хюндай, але ним я повернуся або в неділю опівдні, або в понеділок опівні, тобто або проведу у Львові один день замість двох, або пропущу всі пари. І я залишаюся в Києві.

Тобто, розклад Хюндаю відлякує від нього тисячі потенційних пасажирів. Люди, які приїхали до Львова нічними поїздами, зручно повертаються назад ними ж, встигаючи на роботу. Натомість потенційні пасажири Хюндаю не мають чим повернутися без запізнення, тому і не користуються ним. Це значно знижує його заповнюваність і, відповідно, прибутковість. А змінити це просто: пустивши зі Львова до Києва другий рейс Хюндаю, вечірній. Це би значно збільшило кількість його пасажирів, бо люди би отримали можливість зручно з'їздити туди і так само повернутися. Цікаво, що навіть у донецькому напрямку, де заповнюваність експесів менша, курсують і ранковий, і вечірній рейси в обидва боки.

Хюндаї дуже дорого обійшлися Україні, недоцільність їхньої закупівлі мусив визнати навіть Янукович. За цю коштовну помилку держава, тобто ми з вами, будемо ще роками розплачуватися по кредиту. І основне завдання зараз - мінімізувати збитки від експлуатації цих поїздів, залучивши до користування ними нових пасажирів. І щоб досягнути цього, потрібно принаймні запропонувати користувачам зручний розклад.

транспорт, роздуми

Previous post Next post
Up