Через складні погодні умови багато авіакомпаній скасували рейси. Але тільки з українцями повелися як з дикими псами - їх
виганяли з літаків поліцейські з вівчарками і викурювали газом. Тим, кого просто кинули в аеропортах без будь-якої інформації, можна сказати пощастило.
Комфортний сервіс від Wizz Air досліджувала Антоніна Малєй
На головній сторінці авіакомпанії у розділі «Чому саме Wizz Air» вказано: «Wizz Air є компанією, що займається авіаперельотами, і надає доступний, захопливий, безпосередній, простий та доступний вибір перельотів у популярних напрямках на території Європи. Ви відчуваєте абсолютний комфорт!». Наскільки «захопливо» і «комфортно» можна подорожувати з цією компанією нам розказали пасажири, що 18 грудня збирались полетіти додому із Лондона. Їхня мандрівка нагадувала справжній бойовик.
Лондон: травіть їх собаками!
В той день пасажири рейсу W6 902, що летів за маршрутом «Лутон - Київ», пройшли реєстрацію із запізненням на три години - літак пізно прилетів до аеропорту. Але коли всі вже розташувались в літаку і почали з нетерпінням чекати на відліт, раптом зайшла стюардеса і заявила, що робочий день скінчився - вони перепрацювали, тому всі вільні і можуть розходитись.
В салоні почалась паніка. В когось з пасажирів закінчувалась віза, в когось банально не було грошей - адже «лоу-кост» часто обирають студенти і не заможні люди. Один пан заявив, що компанія вже не вперше так робить: «Запускають людей в літак, щоб «погасити» квитки, а потім виганяють пасажирів і летять іншим рейсом!». Він сказав, що компанія, в своїх інтересах, вирішила просто проігнорувати цілий рейс і клієнтів, що заплатили за свої квитки.
На питання пасажирів, коли ж буде інший альтернативний рейс, стюардеса відповіла. що такого нема і не буде. Хтось із пасажирів сказав: «Та вони нас виженуть, візьмуть інших і полетять, я знаю, вони так часто роблять!».
Обурені люди вирішили сидіти в літаку і нікуди не виходити. Але Wizz Air - «це компанія, яка має інноваційний підхід до обслуговування клієнтів протягом усього перельоту, що зазначено на сторінці компанії».
А ще тут «високі етичні стандарти досягаються виключно належним підходом співробітників». Тож, за свідченням пасажирів, щоб досягти цих самих стандартів, впоратись із упертими українцями, а також «виявити дружнє та привітне ставлення до клієнтів» бортпровідники влаштували протяг, відкривши всі двері.
Чи то зглянувшись на вагітну жінку, що прохала припинити знущання, чи то зрозумівши, що пасажирів так не позбудешся, «команда професіоналів» запросила до літаку британських поліцейських, а ті вже залагоджували ситуацію стандартним підходом. Дебелі чоловіки у формі із вівчарками легко викидали людей з літака. Хтось виходив сам, але якщо пасажир вперто не хотів вставати з крісла, його заспокоювали балончиком із сльозогінним газом. Погрожували і собаками. знімаючи з них намордники.
Читати далі..