Враховуючи наближення весни та різноманітних жіночих свят, ZaUA.org вирішив звернути увагу на тему. Рут ла Ферла з "Нью-Йорк Таймс" розповідає про нову реінкарнацію стилю "мілітарі" на світових подіумах.
Підготував: Сергій КЛИМКО
Розмірковуючи над тим, чим наповнити свою осінню колекцію, Маркус Уейнрайт з Rag & Bone пережив невелике прозріння. «Не можна суттєво поліпшити польову армійську куртку», - сказав він. «Ця форма буде актуальною завжди». На показі минулого тижня Уейнрайт продемонстрував міні-парад з військових шинелей, камуфляжних курток і звичайно ж, багатьох варіацій на тему польових курток з численними кишенями і вставками. Він брав участь у New York Fashion Week разом з такими різноплановими дизайнерами як Гвен Стефані, Річард Ті, Уейн Лі і Філіп Лім, які привезли до столиці східного узбережжя колекції з домінуванням кольору хакі й військової стриманості.
Щоправда, польові пальта, куртки і парки не зовсім відповідають загальноприйнятим богемним уявленням про одяг для осені - тут найбільш прикметними зазвичай є стиль pile-it-on ("багатошарове" вбрання, власник якого нібито вдягнув на себе всі речі, які є в нього в шафі - прим.), щедре використання хутра, або інша крайність, спортивний одяг.
Але схвалення богеми і не потрібно.
Протягом більшої частини минулого року інтерпретації військових обладунків проникли у світ моди. Тракторію їх появи можна простежити від університетських кампусів і музичних концертів до бутіків Balmain, Marc Jacobs, Celine і Burberry, а потім до таких масових брендів як DKNY і Gap, які вже сьогодні продають стилізовані версії військових курток для весни. З огляду на повсюдність тенденції, повернення мілітарі на подіуми Нью-Йорка може вразити, з огляду на те, що покази мод зазвичай були плацдармом для нових віянь, а не вітриною для демонстрації вже актуальних трендів.
«Сьогодні мода є неструктурованим ландшафтом, в якому ідеї і тенденції існують одночасно», - каже Саймон Дунен, креативний директор Barneys, Нью-Йорк
Читати далі..