Гуру маркетингу про дурість споживачів - науковців-аматорів (тобто нас, які думають, що "самі умні")

Jan 20, 2010 20:43


Багато людей голосують за кандидата в президенти купують машину (можливо, це їхня найбільша окрема покупка, зроблена на власний розсуд) на основі того, як їм сподобалося, коли вони гримнули дверцятами чи копнули шину або роблячи судження на підставі того, як кандидат дивиться на біг-борді торговець потис їм руку.
Автор: Сет ГОДІН, гуру маркетингу і водночас відомий блогер
Переклад і адаптація: chapeye 
Ми обираємо хірурга на підставі того, які меблі стоять у нього в офісі, а політика - за його зачіскою.
Під час першого тижня вакцинації від свинячого грипу в Нью-Йорку більшість батьків (більш ніж половина) вирішили не вакцинувати своїх дітей.
Опитані батьки казали речі на кшталт: «Я не впевнений, що це безпечно» та «Я хочу побачити, як ця вакцина вплине на інших дітей».
Жодних згадок про тривалі дослідження чи побічні ефекти в довготривалому плані. Взагалі жодної науки - тільки чутки, підозри та «кишками чую».
Підхід «кишками чую» добре служив людям упродовж тисяч років - але доволі очевидно, що він не спрацьовує в сучасному складному світі.
Коли ми їмо лосося на весіллі, то почуваємося «безпечно», бо завжди це робили - але звичайно, будь-який професійний науковець скаже вам, що вирощений у штучних умовах лосось - це екологічна катастрофа.
Ти не бачиш проблему - тому ти ігноруєш її.



Є й такі, хто вважає, що розбирається в домашніх атомних реакторах :)Аудіофіли витрачають тисячі доларів, замінюючи проводку у своєму будинку зі звичайної на повністю мідну - зроблену з 0.99999% чистого металу.
При цьому вони ігнорують той факт, що електрика з вулиці приходить тими самими старими кабелями.
Додавання десятих, сотих або десятитисячних часток відсотка до нашої ірраціональності мало що змінює. Читати далі..

медіа, медицина, переклад, інтернет, наука, світ, цікаво

Previous post Next post
Up