Ех, дальокі вже 2000-і... На самому початку ХХІ сторіччя я вже мав мобільного телефона стандарту GSM 800 - рідкісне одоробило, "Моторолу", якою легко було захистити себе в темному небезпечному кіровоградському провулку. 3 грн хвилина на всі напрямки, ви пам’ятаєте ці благословенні часи?
Звісно, що всі ці 12 чи 13 років я був абонентом МТС і всі ці роки я мав і маю перманентні проблеми зі зв’язком і невирішені фінансові питання. Це стара добра традиція - плюватись на оператора, та не зраджувати йому. А ще вже 5 років я корпоративний абонент "Київстара", таких проблем не маю. Але ставлюся до цієї контори зверхньо - іч, навіть проблем нормальних створити не можуть!
Я не знаю номера кол-центру КС - в мене ніколи не було онтологічної потреби туди телефонувати. Я провів численні години, очікуючи з’єднання з оператором за номером 111. "Ваш номер в черзі 47, орієнтовний час очікування - 20 хвилин".
Вкотре я поповнив рахунок МТС на скромну тридцяточку учора, і вкотре рахунок поповнено не було. Я набрав улюблений номер 111, і буквально за 15 хвилин з’єднався з оператором Дар’єй (Фаріон, мовчати!). "дійсно, є така проблема (а то я ідіот і сам не бачу!). Експерти (які експерти, ахаха, прєкраті, шо ти дєлаєш зі мною, Дар’я! ) кажуть, що завтра вранці це питання буде вирішене (і таки збрехала, звізда)". Але я звернув увагу, що голосове меню у МТС тепер росіською, без можливості вибори мови. "Дарино, світ моїх очей! Не подумайте, що я фаріоном по голові вдарений, але де моя рідна мова в меню? Я нічого не маю проти національних, сексуальних та інших меншин, я проти будь-якої дискримінації будь-кого. Але ж в першу чергу і себе. От таке нещастя сталося, прікіньте, я російської не розумію (от брехло вонюче!), самі ми мєсниє, відстали від потяга. Так що робити, Дар’я? Як нам подолати мовний бар’єр, якщо такої опції не передбачено компанією МТС?"
"Телефонуйте 7722, меню змін, і оберіть іншу мову для повідомлень", порадила мені Дар’я. "Або пишіть скаргу у письмовому вигляді".
Ага, щаз, подумав я і набрав 7722. Це меню на диво українською, але варіантів для вибору мови я знайшов 2 - "якщо ви бажаєте отримувати інформацію російською - натисніть 1, англійчською - натисніть 3". Цікаво, подумав я. А де "двійка"? Мабуть, там де і українська для компанії МТС.
І це спрацювало! "Тепер ви отримуватиме повідомлення українською", повідомив мені записаний голос. Алілуйя! Та де ж моя тридцятка, посони?
А тридцятки досі нема. Я набрав вже сьогодні 111, почув "Євгєній, доброє утро! Пєрсональний помошнік компанії МТС прівєтствуєт вас! В настоящєє врємя всє опєратори заняти! Перєзвонітє позже" і зрозумів, що в цьому брехливому світі є щось по-справжньому незмінне. Якась далека віртуальна Дар’я і сім експертів перманентного мобільного апокаліпсису завжди поруч з нами, завжди з думкою про нас. Вони обирають для нас і за нас тарифний пакет і мову, вони дбають про стан нашого рахунку і контролюють ритм наших сердець. І ці наші дзвінки на три одинички - це маленький, але важливий сакральний акт, акт служіння.
МТС, строгій гаспадін, накажи нас снова і снова!