Цей поляк з ексцентричною зовнішністю та багатою фантазією чи не єдиний із тих, хто змушує мене посміхнутись та подумати, що кожна мить-неповторна.
Його роботи несподівані, життєствердні та повні гумору. Його не хвилює офіційна арт-індустрія, наявність глядачів, час тривання перформансу та ефектне його завершення. Критики не наважуються певно означувати його напрямок роботи, виділяючи тільки його пріоритетний медіум-перформативні практики.Сам же він називає свої роботи "особистим театром подій".
"Bodzianowski's works are full of absurdity, grotesque and social provocation. The performances usually take place out of the gallery where the artist performs subtle, at times unnoticeable, interventions inscribed in the reality. The audience, or rather passers-by, accidentally get involved in his performances. The elements of surprise and absurdity are a constant in his works. The artist diversifies the daily routine by making changes or introducing quite new, unpredictable elements into the reality. He refers to catchy and controversial themes in social awareness."
"Rainbow”, Bathroom, Lodz, 1995
Він народився в блоках Лодзі та вчився в Варшаві на художника. Згодом усвідомив вектор своїх зацікавлень та віддався на поталу реалізації щоденних витівок. На його рахунку вже близько тисячі акцій, більшість з яким знімкує його дружина, а деякі так і залишаються для одноразового милування випадковим перехожим. Цезари отримав нагороду від видання "Політика" за "фантазію і її результати, за веселе мистецтво, яке пробуджує нас із рутини щоденності".
"WF", 2001, Warszawa.
Бодзяновський з'явився в спортивному костюмі марки "Дрессо" в одному із варшавських ліцеїв, де провів заняття фізкультури із дівчатами.На занятті була проведена розминка та авторські вправи.
In "Good Morning" (Lodz, 1997)(no photo)
He came across a crane as he was taking a walk at seven in the morning and talked the driver into lifting him in the crane cage to the windows of the fifth floor of a tower block. He knocked on the windows, waking the residents, greeting them and leaving his regards to wish a good morning to all the other residents.
"Випуклий меніск",2008,Лодзь.
Цезари сів на трамвайній зупинці біля вигнутої через аварію металевої огорожі.На ній він виконав композицію,що нагадувала гру на арфі.
"Шапка-невидимка",2006,Лодзь.(фото відсутнє)
Сезари намагався прихилятися під кожним вікном,яке минав, щоб його ніхто не помітив. Навшпиньки проходив повз відділки поліції, суду, скарбниці та банку.Так, переховуючись, він дійшов від вулиці Пйотрковської(центральної в Лодзі) до вулиці 6 серпня, де з полегшенням видихнув.
"Calibabka" 1998, Kraków, Rynek Główny (фото відсутнє)
Митець протягом 7 годин ходив по головному ринку міста та холоднокровним поглядом вдивлявся в жінок, які він вибрав.
ПС :)