Канонически должно быть полностью селф суппорт. Но правила разрешают останавливаться где угодно, в гостиницах, на улице, если потом возвращаешься на ту же точку в которой сошел с маршрута. Я размышлял о гостиницах, но чекин где-то среди ночи и это по сути сельская местность, поэтому мало вероятно. Большинство скорее всего останавливались в Лудиаке, это большой город и в ключевой точке маршрута. Я там ночевал на контроле в первую и вторую ночь. А вот для суппорта с машин есть правила. Они могут только по определенному маршруту ехать и встречать гонцов в разрешенных местах. Assistance vehicles They are prohibited on the official course of the participants. Participants who nevertheless wish to have an assistance vehicle (even for a single control) must declare it at the time of registration. A special route is planned for these vehicles. Assistance to participants can only be provided in the places of control or up to +/- 5 kilometers from them. The reception areas without control (Quédillac, Saint-Nicolas-du-Pélem and Gouarec) do not accept assistance vehicles. The participants will have to sign jointly with the driver of the vehicle a commitment on honor specifying the modalities of assistance to the participants and the absolute respect of the present rules by the guides under penalty of penalty. Понятно что реальный контроль только для лидеров скорее всего, но все таки.
А вот для суппорта с машин есть правила. Они могут только по определенному маршруту ехать и встречать гонцов в разрешенных местах.
Assistance vehicles
They are prohibited on the official course of the participants. Participants who nevertheless wish to have an assistance vehicle (even for a single control) must declare it at the time of registration. A special route is planned for these vehicles. Assistance to participants can only be provided in the places of control or up to +/- 5 kilometers from them. The reception areas without control (Quédillac, Saint-Nicolas-du-Pélem and Gouarec) do not accept assistance vehicles.
The participants will have to sign jointly with the driver of the vehicle a commitment on honor specifying the modalities of assistance to the participants and the absolute respect of the present rules by the guides under penalty of penalty.
Понятно что реальный контроль только для лидеров скорее всего, но все таки.
Reply
Leave a comment