Як Янукович нищив рейтинг Тимошенко (документи)

Mar 12, 2015 03:10



Страх перед своїм основним конкурентом, навіть коли Тимошенко уже була за гратами, змусив Януковича наймати цілу армію політтехнологів, які поливали брудом лідера "Батьківщини", пише Еспресо.ТБ.

У першому матеріалі циклу статей інтернет-порталу, який базується на документах, знайдених в центральному офісі Партії регіонів, йдеться про те, що починаючи з 2010 року олігархи об'єдналися в боротьбі проти свого основного конкурента Юлії Тимошенко і працювали на знищення її рейтингу як в Україні, так і за межами країни. "Про масштаби всієї кампанії з дискредитації Юлії Володимирівни можна лише здогадуватися" - пише портал.


Як пише видання, саме технологи Партії регіонів розробили сайт "Вся правда про Юлію Тимошенко", який розроблявся в рамках ініційонваного регіоналами громадського руху "Повернемо гроші Лазаренка в Україну", орієнтованого, звісно ж, у першу чергу на дискредитацію лідера "Батьківщини".Мабуть невипадково в головні «кілери» Тимошенко  були запропоновані кандидатури колишнього заступника генерального прокурора Миколи Обіхода (автор книги «Изолгавшаяся. Прокуроры США и Украны против тандема Лазаренко - Тимошенко»), народних депутатів Інни Богословської та Юрія Болдирєва,  а також представників «Блоку Литвина», КПУ та інш., які мали увійти в оргкомітет руху. А сайт  «Вся правда про Юлію Тимошенко» був спеціально  створений для розміщення матеріалів про «злочинну діяльність Тимошенко і Лазаренка».





Як видно з пояснювальної записки, спеціалісти ПР мали просувати дані провокативні матеріали в цілій низці українських видань. В розпорядженні Еспресо.TV є докази розміщення таких матеріалів в газеті «Известия».



Сайт був запущений у серпні 2010 і на його розробку було витрачено $1 тис., а щомісячний бюджет сайту складав приблизно $2 тис. Судячи з усього, фейковий інтернет-портал в пошуковиках займав позиції вище офіційних ресурсів БЮТ та Юлії Тимошенко. В березні 2012 щомісячний бюджет сайту був збільшений до $4300.



Матеріали, розміщені на сайті напередодні та після оголошення вироку Юлії Тимошенко (жовтень 2011 року).









В інформаційній війні проти на той момент прем’єр-міністра Юлії Тимошенко команда Януковича в повній мірі використала і Дніпропетровську трагедію 2009 року. Нагадаємо, вночі 7 травня в ігровому центрі «Джекпот» в Дніпропетровську почалася пожежа, в результаті якої загинуло 9 людей, 23 отримали поранення. Зокрема через замовні статті та сюжети в кишенькових ЗМІ «регіонали» поширювали версію, що підпал ігрового залу в Дніпропетровську є спланованою акцією з метою встановлення контролю над гральним бізнесом, а загиблі стали жертвами політичної гри  (нагадаємо, одразу  після пожежі була введена тимчасова заборона грального бізнесу в Україні).







Як це мало виглядати в інформаційному просторі можна подивитись в цьому документі



З цього документу виливає, що «регіонали» з користю для себе використали справу Лозинського проти Юлії Тимошенко та Василя Онопенка.
В службовій записці повідомляється, що комплексний захід з розкручування справи Лозинського (підготовка документального фільму, створення громадської організації, яка займалась пошуком Лозинського і т.д.) забезпечив вигідний вплив на електорат під час президентської кампанії в 2010 році. Тому автори проекту запропонували повернутися до цієї теми під час регіональних виборів у вересні 2010 року.
Разом з тим, за задумом технологів акцент треба було змістити і залучити до кампанії однопартійців Лозинського, які відвідували його мисливські угіддя в Кіровограді. Йшлося, зокрема, про Василя Онопенка, який займав на той момент посаду Голови Верховного суду України та лідера БЮТ Юлії Тимошенко.



Джерело: Україна без корупції

Вы читаете зеркало моего журнала - yes1111.

Основной пост находится здесь: http://yes1111.dreamwidth.org/1219083.html

пропаганда, Янукович, Тимошенко, "Батьківщина", Партія регіонів, ЗМІ

Previous post Next post
Up