Apr 13, 2010 15:18
. . . методика думок-динаміка тупизни-перебіг нудьги-плинність залипання-цілеспрямованість рутини-систематичність бігу по колу-логіка примітивності-навички втикання-етапність захарення-предметність водопереливання-багатогранність плоскості-відносність об*єктності-прикладовість ефективності-дослідження використаних жуйок-викладання дріб*язковості-сутність слини-висновки виснувані із багаторазовопрожованої гумки-жуйка багаторазового використання-градація подиху-потенційна спроможність видиху-методологія сну-стратегія випорожнення-авторське отримання відходів-мотивація блювоти-конкретика бруду-налагодження непотрібності-пізнавальність унітазу-обгрунтування сечовиділень-експериментальне ходіння по колу та биття головою об стіну-розробки практики долбоєбізму-гіпотетичне закривання рота-припустимі та важкоприпустимі способи та засоби закривання рота-обгрунтоване припущення про можливий похід на хуй-емпіричність зайобування-захареність та безнадійність послідовності процесу миття води та промивання мозку-пошуки теоретичних нагод доїбатись-екзистенційність суб*єктивних трахань мозку-анлітичність уїбанства-формівання традиційної методики вийобування--удосконалення понятійних систем для всебічного та всеможливого забивання-систематика емпіричного облизування-процесуальність зафіксованості-"основопокладаючі положення" ніхуянероблення-проблематика збирання вилитої води та ексериментальні пошуки способів її знаходження та збирання-індуктивний синтез зібраних частин води-анальний аналіз абстрагування-абдукція та контрадукція, а також прикладне моделювання похуїзму-рух від загальної абстракції до конкретного визначення уїбанства-релятивізм конкретності-видозмінність дискретного ідіотизму-шкала емпіричного школознавства-методи оцінювання експериментальної фігні-визначення актуальності втикання. . .
лекції з педагогіки це важко
destroy the routine