Як ми обкатували Italo: туалети для інвалідів, Wi-Fi, швидкість під 300 та запізнення у 45 хвилин

Oct 18, 2018 20:56



Настав час поділитися враженнями від мандрівки у швидкісному поїзді Alstom, що здатен розвивати швидкість до 360 кілометрів на годину.

Нагадаю, в Італії завдяки конкуренції між державною TrenItalia та приватною ItaloTreno квитки навіть на популярні маршрути Венеція - Болонья - Флоренція - Рим можна купити усього за 10 євро.

Свій квиток на 8 жовтня за такою ціною я придбав ще 24 липня. Купував на два окремі поїзди спочатку з Венеції до Флоренції, потім прогулянка по столиці Тоскани і знову поїзд на Рим.

Потяг прибув на станції хвилин за 15 до відправлення.
1.



Символом приватної залізниці є кенгуру. Всього у компанії 38 поїздів. Поява приватників стала можлива завдяки лібералізації залізничного ринку в ЄС. Свій перший рейс компанія здійснила у 2012 році.
2.



Пасажирів почали впускати у поїзд за 5 хвилин до відправлення. Наших провідниць би жах вхопив, бо ще не всі проводжаючі вийшли.
3.



Спальне купе, сніданок, кава non stop та Wi-Fi: їдемо з України у Прагу за 23 євро

Всередині чотири класи. Ми їхали у найбюджетному - Smart.
4.



Більшість пасажирів нашого вагону були туристи.
5.



Коли виїжджали з Венеції поїзд був заповнений на половину, а вже коли під’їжджали до Флоренції, то вільних місць майже не лишилося. Дуже добре як для ЄС, особливо у будній день в обід.
6.



Знайомтесь: CFR - румунські залізниці
Перед кожним сидінням - розетки.
7.



Едем в финских поездах: туалеты с бобрами, кабинки для курения и бесплатные кофе-печенькиКвитки перевіряли вже у самому поїзді, а не при посадці. Імена (а квиткі імені) ніхто не звіряв. Але у таких поїздах завжди є кондуктори. Тому проїхатися на халяву не вийде.
Достатньо багато простору для ніг і плюс відкидний столик. Місця більше ніж у літаку.
8.



Всю дорогу працював Wi-Fi. Я навіть телефонував при швидкості за 200 кілометрів. Правда, якість зв’язку була така собі. Цікаво, що мережа хоч і відкрита для входу довелося вводити дані з квитка.
9.



Не обійшлося без туалету. Користуватися можна на кожній станції. Санітарні зони відсутні. Вода, мило, папір - все було. Є навіть просторий туалет для інвалідів.
10-11.





Купуємо квитки на португальські «Інтерсіті» у 2,5 рази дешевше або між Порто та Лісабоном за 9,5€
Як же без фото у туалеті?
12.



Декотрі місця були з великим столиком.
13.



І хоча перед поїдкою я бачив знімки зі швидкістю понад 300 кілометрів за годину, наш поїзд їхав максимально 280, а на фото влізло і того менше.
14.



На відміну від чеського RegioJet безкоштовну каву тут ніхто не наливав. Наїдки також не носили. Каву пропонували лише з автомати (!) і це у Італії! Вартість євро з копійками.
15.



Знайомимося із залізницями Грузії
До Флоренції прибули вчасно, а от наступний наш поїзд на Рим запізнився аж на 45 хвилин. Про це надійшло сповіщення на електронку. Через це довелося бігти на останній поїзд метро у Римі.
16.



До речі, якби запізнення було понад годину нам повернули 25% від вартості квитка, а більше 2-х - половину. Отримати гроші можна або на рахунок на сайті Italo або потім перевести на картку.

Італія, залізниця, поїзди

Previous post Next post
Up