Провести час до відправлення потягу на київському вокзалі можна не у душному вагоні, слухаючи порожні розмови про політику, а зазирнути на два десятки хвилин на виставку залізниці, що розташована на 14-й колії.
Музей працює з 2011 року і відкритий з 8-ї ранку по 8-му вечора з перервою між першою та другою.
1.
Вхід коштує 25 гривень (квітень, 2018) + тут беруть ще 10-ку за фотографування.
В експозиції: паровози, електровози та тепловози і інша залізнична техніка. Всього 14 одиниць транспорту. Якщо ви були в подібних залізничних музеях, то ця виставка мало чим вас здивує. Наприклад,у
Донецьку експозиція, розбавлена різними дрібничками та ще ретро автівками, була багатшою. Та і музей у білоруському Бресті теж потужніший.
2.
Втім, тут є своя родинка - ретро-поїзд, всередині якого можна полазити і навіть помацати (експозицію, в сенсі).
3.
У складі вантажного потягу 4 вагони-салони: один побудований в Угорщині, два у тодішньому Ленінграді, а один - у Твері.
4.
Найстаріший вагон зроблений у 1910 році, а найновіший - 1954-му.
5.
Такі вагони використовували відомі історичні постаті спочатку Російської імперії, потім УНР та ЗУНР, а далі вже більшовиками.
6.
Порівняйте з умовами WC сьогоднішнього плацкарту.
7.
Аби високі чини не нудилися.
8.
Мені, як не експерту, важко сказати, що є оригінальним, а що - ні.
9.
Музей під відкритим небом не викликає інтересу серед пасажирів станції. За півгодини нашого перебування там не побачили інших відвідувачів.
10.
Купе. Щось подібне можна було побачити у фільмі «Східний Експрес».
11.
Назва Південно-Західної залізниці пішла від положення до Москви, адже Київ у часи її заснування, перебував у складі царської Російської імперії. Нещодавно були спроби її перейменувати, але далі розмов справа не пішла.
12.
Зазирнути сюди варто, особливо якщо до відправлення вашого поїзду ще багато часу.
13.