vjn

(no subject)

Oct 12, 2015 16:16

Реалії селфі-поліції, створеної бездарними прес-секретарями і корумпованими олігархами для замилювання очей народу.
=======================
"Згідно статистики ДАІ у вересні кількість ДТП в Києві зменшилась на 50.1%, але кількість ДТП з постраждалими збільшилась на 52.3%"
=======================
Перша цифра пояснюється просто - з різних причин люди стали віддавати перевагу варіанту "домовитись на місці", тоді як з постраждалими хоч-не-хоч, а доводиться викликати поліцію і тому ця цифра значно правдивіше відображає ситуацію.

Друга - ще простіше: відсутність ДАІ, яке раніше "ховалось" в засідках і їздило потайки в потоці, та заміна їх на поліцію, чиї проблискові сигнали видно за три квартали, різко погіршила культуру водіння. Кажу це як людина, яка вже сім років щодня по сім днів на тиждень їздить за кермом в Києві.

Якщо раніше проїзд на червоне світло я бачив десь раз на кілька тижнів, то тепер я це, без перебільшення, бачу щодня по кілька разів. Подвійна смуга в так званих "спальних районах" просто перестала існувати - її взагалі ніхто не помічає. Якщо раніше я бачив перетин її раз чи два на день, то нині за 15 хвилин за кермом я налічую по сім-десять проїздів у двір чи з двору через подвійну.

За кордоном таких проблем нема зовсім не через високу культуру і самосвідомість громадян - просто там поліція організовується людьми, які роблять висновки з чужого і свого досвіду. Зокрема патруль, який у нас випустили на дороги, в основному діє за викликами і гасає по місту саме для того, щоб забезпечити кількахвилинне прибуття на місце події за викликом. Якщо вони бачать порушення - звісно зреагують, але це мізерний відсоток випадків.

Основна маса порушників отримує штрафи від членів солідного за кількістю відділу "undercover cop" на "unmarked car" - поліцейських, які працюють в цивільному одязі (хоча бувають і в уніформі) на цивільному автомобілі без розпізнавальних знаків. Подивитись вволю на те, що це таке, можна у відповідній спільноті, де водії, які отримують від таких поліцейських штрафи, викладають такі автомобілі - https://www.facebook.com/UnmarkedPoliceCars

А тут - http://www.komonews.com/news/local/New-unmarked-car-gives-state-troopers-an-advantage-228370921.html - можете побачити відео роботи такого поліцейського на такому автомобілі. Внизу статистика - офіцер каже, що виписує щодня в середньому 15-20 штрафів.

Наші ж "генії" з Харкова та Грузії, звісно, ні про що таке не подумали - і клепки з досвідом не виставило, та й завдання такого не було. Як не подумали про синьо-червоні проблискові сигнали на автомобілі, про літню уніформу, про відділ перекладу на різні мови і ще про багато-багато речей.

Що найгірше - все це не цікавить і громадян, які стікають слинкою від того, що "власть імущіє" кинули їм хоч щось: як собака, яку господар завжди бив, а цього разу кинув блискучу гумову кістку, з якої жодної поживи - зате не б'ють і факт уваги наявний. Тим паче більшості з них своя вигода - це ж тепер можна порушувати скільки влізе, якщо не бачиш десь синього сигналу.
Previous post Next post
Up