vjn

(no subject)

Oct 12, 2015 08:45

Пам'яті знищеному ЗНО.

Діти мера Кличка навчаються в Німеччині.
Діти прокурора Шокіна - в США
Діти прокурора Матіоса - в Англії.
Навіть у Дубнєвіча син навчається в Польщі.
І так можна довго перелічувати.

Навіщо це - зрозуміло кожному: згодом їх можна буде або інтегрувати до успішного західного суспільства, або повернути до України в якості "молодих реформаторів, які знають англійську мову і мають західну освіту" - ну як це робиться нині українською владою, яка вішає на вуха українцям локшину про "кадровий голод". Тим паче наші "клептомани" можуть собі це дозволити не зважаючи на мізерність офіційних зарплат - адже навчання в таких школах коштує від 50 до 500 тисяч доларів на рік.

Натомість "посполите бидло", яке занадто "знахабніло" зі своїми "майданами", потрібно повернути в стійло - в тому числі в стійло безграмотності, нерівноправності і хабарництва. Тому "новою владою" було успішно розпочато демонтування системи ЗНО - спочатку на висмоктаних з пальця підставах порошенківською прокуратурою було знищено технічну базу центру оцінювання якості освіти, потім доведено до звільнення його персонал, включно з головним ідеологом ЗНО Ігорем Лікарчуком.

В даному випадку співпали бажання відразу і вищих корупціонерів, і рядових хабародавців та корупціонерів - тільки якщо вищим не потрібна конкуренція для їх західноосвічених діточок, які помаленьку вже повертаються до України та інтегруються в систему влади в якості "молодих реформаторів", то рядовим хабародавцям потрібні прості і зрозумілі для них правила гри по-старому - знати кому і скільки занести, щоб у дитини були "гарні оцінки", а рядовим корупціонерам - повернути обмілілий потік бабла в їхні кишені.

Бо останнє ЗНО (я його проходив на сайті "Освіта" і як на мене воно дійсно було складено найкраще для оцінки знань) висвітило всю кричущу прогнилість нашої системи освіти, мов ліхтар тарганів на кухні алкоголіка серед ночі.

Дам слово Лікарчукові:
==================================
Українська мова - Це 22 тис. 610 осіб, або 8,9% від загальної кількості тих, хто складав цей тест. Хочу зазначити, що якби експертна комісія не знизила поріг, то ця кількість становила б 35 тис. 634 особи. Саме стільки абітурієнтів, на думку експертів, не мають мінімально необхідного рівня знань з української мови та літератури. Але навіть після зниження порогового бала загальні результати цього тесту невтішні. Маємо 472 загальноосвітніх навчальних заклади, в яких 10 і більше випускників не перейшли поріг "склав/не склав". Є навчальні заклади, у яких його перейшли лише близько 5 осіб. 80% абітурієнтів, що складали ЗНО з української мови та літератури, не володіють уміннями щодо правильної вимови глухих і дзвінких приголосних; 70 - не вміють узгоджувати числівник з іменником; 90 - не знають, де треба ставити кому в реченні з однорідними членами речення; 80% - не знають, де треба ставити двокрапку в безсполучниковому складному реченні.

З математики 24% абітурієнтів не змогли розв'язати 10 дуже простеньких задач і, відповідно, не перейшли поріг. Максимально можливу кількість балів набрали лише 684 особи зі 105 тис. У тесті з математики була й відкрита частина, де треба було написати власний розв'язок. 32% тих, хто складав математику, отримали за цю частину нуль балів 15% абітурієнтів не вміють розкривати дужки; 60 - не знають означення косинуса гострого кута трикутника; 35 - не можуть визначити величину кута рінобедреного трикутника; 75% - не знають основних геометричних тотожностей.

Англійську складали 71 тис. абітурієнтів. Із них лише 13 осіб набрали максимальну кількість тестових балів. А не пройшли поріг 13,3%, або 9 тис. 480 абітурієнтів. Зважте, що в тесті з англійської мови не було комунікативної частини. А якби вона була? І ще одна цифра. 15 тис. 212 осіб, що становить 21,3% від загальної кількості тих, хто складав цей тест, навіть не розпочали виконувати письмову частину тесту, де було завдання "напиши лист товаришу".

Історія - 40% абітурієнтів не знають, про що йдеться у "Слові о полку Ігоревім".70% не змогли відповісти на запитання, коли Україна підписала Угоду про асоціацію з ЄС. А це було у 2014 році, після Майдану.

Географія - 50% абітурієнтів переплутали меридіани і паралелі, не змогли перевести числовий масштаб в іменований; понад 55 - не можуть відрізнити горб від западини; 87 - не змогли визначити азимут; лише 3% встановили правильну відповідність між формами рельєфу і тектонічними структурами України.

(с)http://dt.ua/columnists/vid-kolyadnikiv-ya-y-dosi-ne-mayu-vidboyu-178140_.html
==================================

Як бачимо - результати такі, що нашу систему освіти фактично потрібно розвалювати до фундаменту і будувати з нуля. Але кому ж воно таке потрібно? Простіше "вимкнути ліхтар".

Оскільки технічна база припинила існування, а на її відновлення потрібно багато часу і грошей - саме проведення ЗНО стає неможливим. А тому його потрібно скасовувати, або проводити фіктивно.

Першим бастіоном впала ненависна "піндоська" мова (та сама, яку самі "псевдореформатори" тепер вимагають в якості обов'язково) - тести з іноземної мови було замінено на іспити, вічне джерело корупції в українській освіти.

Наступним протягом кількох місяців має бути повернуто іспити з усіх інших предметів - поступово, по одному, щоб зливання в унітаз найголовнішого освітнього досягнення не було настільки очевидним. Або ж тести будуть фікцією - наприклад на основі старих тестів на нашвидкуруч зроблених серверах, де оцінки "потрібним людям" будуть правитись в режимі "реального часу".

Так що rest in peace, ЗНО, ми будемо тебе пам'ятати.

P.S. До речі, раз українці вже так люблять "флешмоби" - то краще б провели флешмоб "пройди ЗНО і виклади результати". Я зараз проходжу, увечері викладу.
Приєднуйтесь до поминок.
Previous post Next post
Up