Возврат вещей в Macy`s

Feb 17, 2020 09:36

Ребят, нужна ваша помощь. Я решила вернуть пару неподошедших вещей в Мэйсис, оформила у них на сайте возврат, распечала бумажки (но они для внутреннего использования), покупалось через посредника. Списалась с ними, они написалаи, да, конечно, возвращайте, указали 2 адреса, можно отправить на любой. Отправила через Почту России.
Получено ими было 06 февраля, прошло 10 дней, молчат. Пишу в поддержку.

Hi!
I returned items, track RA750721132RU, it was delivered to you 06 February. When will the money be returned to me?
Order #1929782376, Lauren Ralph Lauren
Ultimate Slimming Premier Curvy https://www.macys.com/shop/product/lauren-ralph-lauren-ultimate-slimming-premier-curvy?ID=8908286&lid=pdp_details

and Order #1928448333, Calvin Klein Jeans
High Tide Tie-Dyed Sweatshirt https://www.macys.com/shop/product/calvin-klein-jeans-high-tide-tie-dyed-sweatshirt?ID=10332478&lid=pdp_details

Приходит ответ.
Dear  ,

Thank you for your e-mail! This is regarding order number 1928448333.

We appreciate your continuous patronage to Macy's and we truly are sorry for any inconvenience this may have caused you.

We do understand that you have returned the item. For us to process the credit, kindly provide us a screen shot of the tracking information so that we could verify that the item has been returned. We really do apologize but we are unable to track your package using the tracking number that you have provided to us.

Once we receive your response, we would be glad to assist you.

Далее выходит затык с сайтом Почты России - ну нет у них английской версии. То бишь она не работает. Нашла некий сайт по отлеживанию, где вся информация на английском языке, сделала скриншот, отправила им.

Отвечают.

Hi
This is regarding order number 1928448333

We appreciate your continuous patronage at Macys.com and understand completely that not all purchases work out for the best. We would like to apologize that the credit for the Calvin Klein Jeans High Tide Tie-Dyed Sweatshirt that you returned is not yet received. However, please be advised that we need to obtain the valid tracking number of your return, or a proof of return. Once we receive the necessary information, we will gladly continue processing your request for credit.

If there's anything else we can do to assist you, please don't hesitate to call us at 1-800-289-6229, or email us at customerservice@macys.com. We're here 24 hours a day - 7 days a week.

Скажу, что английский у меня довольно плох, говорить с ними не получится. Переводчик перевел как: пришлите действительный номер для отслеживания. Что они хотят? Как вернуть деньги? Причем в последнем письме они пишут только про 1 заказ, а я возвращала 2.

Переписка с магазином, macys.com, Возврат

Previous post Next post
Up