Вплив державної політики та економіки на безпеку дорожнього руху в Україні

Aug 20, 2012 15:56


Стаття Арини Корчак у “Дзеркалі Тижня” від 27 липня 2012 року під назвою “Не порушуй”, присвячена проблемі аварійності й травматизму на українських дорогах, безумовно, заслуговує на увагу. Адже проблема і справді важлива, і нещодавні трагічні ДТП за участі автобусів з іноземними туристами тільки привід ще раз звернути на неї увагу. Однак, на жаль, стаття в “Дзеркалі” лише фрагментарно розкриває сутність проблеми і можливі способи її розв'язання. Більше того, некоректний спосіб подання даних, поверхневий аналіз важливих чинників, а також відсутність будь-якої тверезої оцінки нинішньої державної політики викликають думки про упередженість авторки, яка дивним чином збігається з позицією МВС.

Висновки мого власного аналізу: стан економіки впливає на безпеку руху (смертність на дорогах) навіть більше, ніж держава. Звісно, для ДАІ це твердження не є приємним. Воно означає, що і ДАІ, і державний апарт вцілому, маючи в своїх руках всі важелі, справляють менший вплив на стан безпеки руху, ніж глобальні економічні процеси. Іншими словами, державий апарат діє вкрай неефективно і фактично не контролює ситуацію на дорогах України.

Читайте мою статтю з графіками (формат ПДФ):

Вплив державної політики та економіки на безпеку дорожнього руху в Україні from Viktor Zagreba

UPD: Чогось embedded картинка з SlideShare не вставляється :( Прошу зацікавлених переходити за лінком.
UPD 2: побачив, що якість файлу втратилась при форматуванні. Трохи пізніше перезбережу і залию новий. Прошу пробачення.

ДТП, Безпека руху, Україна, авто

Previous post Next post
Up