Заглянув в ЖЖ побачивши новини що його збираються заблокувати в Україні)) Привіт, як ти Василю?
Щодо метро, то повністю погоджуюсь з тобою що запропонована схема в рази краща, хоча не слід забувати що однаковий кілометраж це не однакова вартість. Збудовані ділянки - це переважно дешеве мілке залягання, мостовий перехід та глибоке залягання під центром коштувало б дорожче. Але тут ж можна піти далі і сказати що найкраще було б взагалі замість метро потратити ці кошти значно ефективніше. Корки в Києві - це в першу чергу наслідок повальної автомобілізації і пару станцій метро, байдуже де, цього не змінять. Найефективніше гроші було б потратити на розвиток наземного транспорту та обмеження автомобілістів: виділені смуги для ГТ, правильні перехрестя, збільшення кількості одиниць ГТ, платний в'їзд в центр, ліквідація безплатних паркувань на користь платних та зменшення їх кількості, т.д. Подібні заходи були б здатні вирішити транспортні проблеми всього Києва, а не маленької його частини, а для кінцевого користувача було б навіть зручніше. Саме до цього останні десятиліття приходять провідні західні міста.
Звичайно від планів розвитку метро в Києві відмовлятись би не слід і Троєщина очевидно найефективніший напрямок, але в поточних реаліях Україна просто забідна на такі витрати й кошти можна потратити ефективніше.
Щодо метро, то повністю погоджуюсь з тобою що запропонована схема в рази краща, хоча не слід забувати що однаковий кілометраж це не однакова вартість. Збудовані ділянки - це переважно дешеве мілке залягання, мостовий перехід та глибоке залягання під центром коштувало б дорожче.
Але тут ж можна піти далі і сказати що найкраще було б взагалі замість метро потратити ці кошти значно ефективніше. Корки в Києві - це в першу чергу наслідок повальної автомобілізації і пару станцій метро, байдуже де, цього не змінять. Найефективніше гроші було б потратити на розвиток наземного транспорту та обмеження автомобілістів: виділені смуги для ГТ, правильні перехрестя, збільшення кількості одиниць ГТ, платний в'їзд в центр, ліквідація безплатних паркувань на користь платних та зменшення їх кількості, т.д. Подібні заходи були б здатні вирішити транспортні проблеми всього Києва, а не маленької його частини, а для кінцевого користувача було б навіть зручніше. Саме до цього останні десятиліття приходять провідні західні міста.
Звичайно від планів розвитку метро в Києві відмовлятись би не слід і Троєщина очевидно найефективніший напрямок, але в поточних реаліях Україна просто забідна на такі витрати й кошти можна потратити ефективніше.
Reply
____________
Та таке, депресію пережив, довго і тяжко виходив, але вибрався.
Збудовані ділянки - це переважно дешеве мілке залягання
-------------
Не зовсім так. Он ділянка Лук'янівська-Сирець наприклад глибокого залягання.
але в поточних реаліях Україна просто забідна на такі витрати й кошти можна четвертої гілки "Глбочицька" - Подільська", абощо?
Reply
Leave a comment