Калі пачынаць раздрабняць вобласці, то трэба драбніць тэрытарыяльна і раёны. Або выключыць увогуле такі ровень адміністрацыйна-тэрытарыяльнага падзелу, зрабіўшы райцэнтры гарсаветамі з правамі сельсавета. На сённяшні дзень існуе каля 1,4 тыс. сельсаветаў. Пры ліквідацыі раёнаў і ўтварэнні 15 новых абласцей на кожную будзе прыпадаць блізу 100 сельсаветаў.
г. Брэст; г. Баранавічы; г. Пінск; г. Гродна; г. Ліда; г. Полацк і/або г. Наваполацк; г. Віцебск; г. Орша; г. Магілёў; г. Бабруйск; г. Гомель; г. Мазыр; г. Маладзечна; г. Барысаў; г. Салігорск.
Мінск застаецца асобным адміністрацыйна-тэрытарыяльным утварэннем з 10-15 гарадскіх раёнаў.
Ох, а все ли они были нужны? Видел я аэродром в Докшицах с табличкой "Выпас скота воспрещен". Санитарная (в немногочисленных труднодоступных районах) и сельскохозяйственная авиация - это другой вопрос. Но регулярные линии...
Можна было б захаваць лініі паміж абласнымі цэнтрамі. Адна рэч, калі ехаць цягніком ці машынай пад 300 км з сярэдняй хуткасцю менш за 100 км/г, а другая - дабірацца лёгкім самалётам/верталётам за паўгадзіны ці меней.
дабірацца лёгкім самалётам/верталётам за паўгадзіны ці меней. и еще два раза по полчаса от аэропорта до города... Нет, тут я скорее за скоростные поезда. Впрочем, выше имел в виду прежде всего линии типа "Минск-Молодечно".
Comments 39
Reply
Reply
г. Брэст;
г. Баранавічы;
г. Пінск;
г. Гродна;
г. Ліда;
г. Полацк і/або г. Наваполацк;
г. Віцебск;
г. Орша;
г. Магілёў;
г. Бабруйск;
г. Гомель;
г. Мазыр;
г. Маладзечна;
г. Барысаў;
г. Салігорск.
Мінск застаецца асобным адміністрацыйна-тэрытарыяльным утварэннем з 10-15 гарадскіх раёнаў.
Reply
Не Слуцк, а именно Солигорск?
Reply
Reply
Reply
( ... )
Reply
Санитарная (в немногочисленных труднодоступных районах) и сельскохозяйственная авиация - это другой вопрос. Но регулярные линии...
Reply
Reply
Впрочем, выше имел в виду прежде всего линии типа "Минск-Молодечно".
Reply
Reply
Leave a comment