Весняний велостарт

Jun 10, 2020 19:02

Цьогорічна зима зробила усе можливе, щоб не нагадувати про себе із першого ж дня весни. Привид карантину ще тільки насувався тривожними чутками, а сухі дороги та відсутність снігу чи льоду мотивували десь вибратись от прямо 1 березня, яке припало на вихідний. Тож сів зранку на велосипеда і погнав на вокзал: побувати за межами Вінниці, побачити щось ( Read more... )

Вінницька область, млини, вело

Leave a comment

Comments 29

(The comment has been removed)

v1snyk June 10 2020, 21:00:02 UTC
у мене така асоціація вперше виникла в геть бідних селищах західної України, де досі лишилося щось від Австро-Угорщини.

Reply


xoxlobandera June 10 2020, 19:08:28 UTC
"...залишається гіркувате враження, що натрапив на сліди більш розвиненої цивілізації."

Так и есть. Заводы строить это не на майдане скакать.

Reply

v1snyk June 10 2020, 21:00:27 UTC
цукрові заводи почали схлопуватися задовго до майданів.

Reply

xoxlobandera June 11 2020, 09:31:03 UTC
Так майданы, особенно последний -это уже апофеоз. А если непредвзято посмотреть на тренд с 1991 года - то видим, что самое подходящее название для этого тренда - деградация.

Reply

v1snyk June 11 2020, 10:18:03 UTC
З 2015 року відкрилось близько 200 заводів - це деградація? просто запити на виробництво початку 21 ст. не всюди співпадають з тими, що були 150 років назад.

Reply


barabolka June 10 2020, 19:21:54 UTC
Тааак, песимістичненько! Але дуже кльова, не з позолеченим дахом церква в Бережанах, і дуже класні душевні ровери в дворі церкви попереднього села. І млин звичайно! І ріка з човником! Шкода заводів..

Reply

v1snyk June 10 2020, 21:01:33 UTC
Така в них доля... Шкода, що в селах немає більше для чого їх пристосувати.

Reply


elgatomarinero7 June 11 2020, 10:28:08 UTC
Каждый раз непривычно видеть у тебя велоотчёты. Небось, скоро до Стравы и стокилометровок дойдёшь :)

Reply

v1snyk June 11 2020, 10:35:54 UTC
До 80-ки в конце мая я дошёл. Судя по тому, насколько конченное посткарантинное расписание поездов, дальше всё может быть, ну и опять растущая статистика (хз насколько она адекватна, скорее нет, чем да).
Страву я когда-то поставил, ничего не понял и удалил, плюс на прошлом телефоне она совсем неадекватно считала дистанцию. Так что в принципе можно переустановить, но нынешний трекер вполне устраивает.

Reply

elgatomarinero7 June 11 2020, 10:44:41 UTC
Я 80ку в начале второго года катаний впервые осилил (и в том же году - первую сотку). От одного велосипедиста (намного более опытного, чем я), слышал даже такую его собственную теорию, что именно 70-80 километров ездить и надо, потому что в сотках не те ощущения и сама езда сильно перебивает впечатления :)

Reply

v1snyk June 11 2020, 11:38:54 UTC
У меня за раз больше всего было 84, ещё на складном велосипеде с одной передачей) (хотя это приблизительно, линейкой по карте намерял). Тут больше именно вопрос в том, что после определённого километража оно действительно становится не в кайф.

Reply


olga_den_f June 20 2020, 10:21:15 UTC
Коли дивлюсь на занедбані, напівзруйновані споруди часів совка, не важливо якого призначення, у мене одне ВЕЛИКЕ запитання : Ну для чого руйнувати ??? Спрацьовує совковий менталітет ... разрушим до основанья а затем ..." ???

Ну там же люди працювали. То чому треба все знищитии ??? Продовжуйте працювати, шукайте збут виробленої продукції, модернізуйте !!! Так ні ... треба зруйнуват, розграбувати, а потім шукати винного ... , Як у тій гуморесці : "... вже нема, миші з'їли ! "

Птфу .

Reply

v1snyk June 20 2020, 19:33:51 UTC
По тій же совковій логіці і руйнують. Спільне = нічиє, значить можна скомуниздити, не особо вникаючи, чи воно дійсно пригодиться.

Reply


Leave a comment

Up