UPD Это homerule - самопальное правило
Конфликт - обмен действиями, направленными против противника.
Не обязательно вооруженный: драка, футбольный матч, война.
А вот гонки, или гонка ядерного вооружения - не конфликт, потому что действия на врага не направленны. Спорные моменты (скажем, состязание поэтов) - up2GM
Основная идея: у Стороны в Конфликте есть Положение. Если оно ухудшается до Ужасного - Сторона выбывает, получая Повреждения или другие соотв. последствия
Конфлікт
Конфлікт - це обмін діями, спрямованими проти супротивника.
Не обовйязково має бути збройним: бійка, футбольний матч, війна.
А гонка, чи ядерна гонка озброєнь не є конфліктом, бо дія на ворога не спрямована. Спорні моменти (скажімо змагання поетів) - як на Ведучого
Головна ідея: в Сторони у Конфлікті є стан. Якщо він погіршується до Жахливого - та вибуває, отримуючи пошкодження, чи інші відповідні наслідки
Сторони
Нехай у Конфлікті бере участь дві чи більше Сторін.
В кожної зі Сторін є певний Рівень (з поправкою на обладунки та обставини)
Під Стороною можна розуміти, як окремих осіб, так і цілі Загони. Масштаб обрати єдиний. Тоді Рівень та початковий стан загону визначатиметься: кількістю (відносно масштабу), якістю та озброєнням бійців. Плюс поправки (наприклад, свіжі бійці чи притомлені).
Про кількість - перевага в 1,5 рази- +1 рівень
Ще приклад. Загін +дракон - краще рахувати за 2 сторони, дракон нападатиме з повітря, а це - додатковий напрям Атаки.
Стан
У кожної Сторони під час Конфлкту є Стан. Він характерізує рівень небезпеки
Градація - як у рівнів Fudge
Початковий Стан визначається Навичками та захисними обладунками кожної сторони.
Якщо якась особлива ситуація - на думку Ведучого - то додаткові поправки (наприклад, потрапити раптом у засідку, це ненормальний початок бою, це погано, значить, -1).
Якщо Вороги атакують Сторону з різних напрямів, вона має -1 за кожен додатковий фронт (до Рівня чи до Стану? - туди й туди!)
Стан Сторони може бути Жахливим ще до початку Конфлікту. Це означає небоєздатність!
Наприклад, якщо рахитичний підліток вперше візьме в руки меч - він просто не зможе їм скористатися (махати може, битися - ні). Або головні Герої опиинившись у кільці направлених на них списів - теж не битимуться, або здадуться, або героїчно загинуть, щойно візьмуться за зброю.
Поїхали!
По черзі кожна Сторона робить заявку та бросок Жеребу - зі свого Рівня плюс оцнінка заявки Ведучим. Результат Жеребу водночас* поправляє свій Стан та погіршує Стан одного з Ворогів (відповідно до заявки).
Порядок черги - по зростанню Ініціативи (чим би вона не була). Найшвидші ходять останніми - і знають що інші викинули.
Важливі моменти:
* Якщо Сторона видає результат Супер, то вона, якщо атакувала, у будь-якому разі завдає удару Ворогу, а як захищалася - принципово покращує ситуацію.
* Протягом ходу Стан може перевищити Супер, чи впасти нижче нищого. Записати чимслами (скажім зараз Стан +7 - нічого, а як дійде черга до ворогів ті наберуть -8, і Стан впаде до Поганого -1)
* Зміна фаткорів, що впливали на початковий Стан - змінює Стан. Напали ще з одного боку - додатковий -1.
* Суто захисні чи суто атакуючи дії - мають подвійний ефект але на 1 сторону - або на Ворога, або на Себе - із суттєвою зміною обставин (наприклад, якщо азявка - це відчайдушна атака, то всі вибігають з-під прикриття)
* Дії, що рятують союзників в стилі прийняти удар на себе, покращують Стан союзника і НЕ покращують
Варіант: Все так само, але результати Жеребу сторона витрачає або на зміну свого Стану, або на зміну Стану 1 з Ворогів.
Коли черга закінчилася - всі сторони кинули Жереб - дивимось наслідки...
Наслідки
Дивимось, хто у якому Стані.
Всі хто опинився в Жахливому Стані (чи гірше) - вибувають із пошкодженням (загони розпорошуються, бронетехніка палає, бійців ранить)
За дозволом/рішенням Ведучого поаренний боєць може продовжити бій, якщо викине Волю із поправкою на ступінь важкості поранення. Поранення починають діяти після бою
Не можна покращити Стан Сторони вище початкового без суттєвої зміни обставин. Наприклад, якщо Загін був у Поганому положенну стані через оточення, а зараз вирвався з кільця, то його Стан може покращитись. Якщо ні, то будь який Стан краще Поганого заміняється в кінці ходу на Поганий