Сайт Киевпасстранса сегодня
сообщил "радостную" новость:
У зв’язку з відсутністю необхідного фінансування для утримання рухомого складу КП «Київпастранс» змушене зменшити випуск рухомого складу на лінії
У зв’язку з відсутністю необхідного фінансування для утримання рухомого складу, закупівлі запчастин, паливно-мастильних матеріалів, КП «Київпастранс» змушене з 12 січня 2015 року тимчасово зменшити кількість рухомого складу на автобусних, тролейбусних, трамвайних маршрутах: на 120 одиниць на автобусних маршрутах, на 40 одиниць на тролейбусних маршрутах, на 17 одиниць на трамвайних маршрутах.
Крім того, з 12 січня 2015 року тимчасово буде призупинено роботу певних маршрутів пасажирського транспорту з низьким пасажиропотоком, які мають альтернативу в перевезеннях:
Маршрути роботу, яких тимчасово призупинено:
автобусний маршрут №2
автобусний маршрут №5
автобусний маршрут №43к
автобусний маршрут №79
трамвайний маршрут №25
трамвайний маршрут №32
тролейбусний маршрут№2
Основними причинами скрутного фінансового стану КП «Київпастранс» є низький тариф на проїзд та виділення в не повному обсязі компенсації проїзду пільгових категорій громадян в наземному транспорті.
Керівництво комунального підприємства «Київпастранс» звертається до киян та гостей міста з проханням: «Віднестись з розумінням до тимчасових незручностей».
Інформація КП «Київпастранс»
Сайт КГГА лишь продублировал новость, другой реакции пока нет. Т.е. решение, я так понимаю, санкционировано свыше.
Впрочем, уже на прошлой неделе маршруты КПТ ходили по графику выходного дня, несмотря на то, что не так много организаций перенесли рабочие дни на последующие субботы.
Таким образом старания последних месяцев по улучшению работы НОТ теперь идут коту под хвост.
Сегодняшнее исследование реального положения дел с ФБ (взято
отсюда):
Итак, поотменяли автобусные маршруты.
А как работают остальные?
Поехали. И по фиг, что не час пик. Данные с
http://www.eway.in.ua/ru/cities/kyiv/routes 9. 1 автобус (на 15-км маршрут, к слову)
14. 1 автобус.
18. 1 автобус.
20. 2 автобуса.
24. 1 автобус.
30. 2 автобуса.
31. 2 автобуса.
32. 2 автобуса.
33. 1 автобус.
42. 2 автобуса.
49. 1 автобус.
56. 2 автобуса.
70. 1 автобус.
81. 1 автобус.
87. 1 автобус.
95. 1 автобус.
97. 1 автобус.
104. 1 автобус.
Плюс, по жизни "одноавтобусные" 1, 6, 11, 12, 19, 27, 28, 35, 37-А, 75, 78 и 98...
Даже на 46 и 108 - всего по 3 автобуса...
Вот спрашивается: а вы будете ждать автобус, если имеете шанс проторчать на остановке 40 минут? Или воспользуетесь маршрутками - благо, все перечисленное в первом списке (кроме 24 и 30) ими дублируется?