Черкаські дороги 2017

Aug 03, 2017 01:33


Коли рік тому в Черкасах почали раптом ремонтувати дороги (не латати ямки, а саме якісно та повністю перекладати асфальт), то більш за все цікавило, чи надовго вистачить. Чи, як завжди, зроблять одну-дві вулиці, на тому і лишать. А от знов настало літо, а темпи, наче, не зменшилися. Навпаки, складається враження, що все роблять вірно. Так в тому році капітально був відремонтований в’їзд з боку Сміли, який був просто в жахливому стані. А це кілька шарів асфальту на ділянці довжиною в 2 км. В цьому році вже відремонтований в’їзд з боку Києва (від дамби) по вулиці Сумгаїтській. А це знов близько 2 км.




Нарешті ремонтують центральний бульвар Шевченка, по якому проходить більше половини автобусних та тролейбусних маршрутів. І зараз це вже 500 метрів з одного боку та майже 2 км з іншого. І хоча верхнього шару ще немає, але навіть зараз, порівняно з тим, що було, це вже автобан.


Судячи з усього, майже доремонтували Оборонну, по якій взагалі неможливо було їздити. І це при тому, що саме на ній розташований Черкаський МРЕО. Вулиця практично будувалася наново, починаючи зі зливової каналізації.


Тротуари ще не дороблені, але загальна довжина відремонтованої ділянки знов складає 2 км. Якась магічна цифра.


Хоча найкрутіша мабуть, це вулиця Героїв Дніпра на Митниці. Цього кільця взагалі не було.


Тут трохи більше кілометра дороги, плюс гарні тротуари та велосипедна доріжка вздовж Дніпра.


Це більш-менш великі проекти, але є і багато маленьких. Заміну асфальту на деяких важко пояснити чимось, крім того, що там живе хтось з керівництва автодору, наприклад, Житлокоопівський провулок, бо повно більш важливих вулиць. Але асфальт поклали гарно.


Ще пара центральних вулиць. Небесної сотні.


Гоголя біля Центрального ринку.


Лісова Просіка на в’їзді теж як нова.


Менделєєва від Обласної лікарні до Луначарського. Я тут взагалі не пам’ятаю, щоб дорога була. Наче її в лісі прорубали.


Хоменка, по якій всі їздять на центральну Нову Пошту.


Ложешнікова навпроти.


Хоча деякі вулиці ніяк до кінця не дороблять. Зробили ще метрів 200-300 Сурикова, а нормального виїду на неї хоч з боку Хіміків, хоч з Хуторів немає.


А от біля Лотоса дорога просто шикарна, особливо, якщо бачив, як вона виглядала до того.


Мало того, що зробили сам спуск Франка, так і під’їзди до нього по Кавказькій.


Те саме по самій вулиці Франка. Тут вже мені сподобалося, бо до найцікавіших місць дорога повинна робитися не в останню чергу.


Інша частина Кавказької виглядає як і раніше.


Ще біля того ж Лотоса з’явився замість кущів та трави новий Пушкінський пляж.


Думаю вже багато хто його встиг оцінити. Але мабуть грошей на нього виділили все ж малувато, бо ці вже вживані та роздовбані дитячі майданчики якось в концепцію нового пляжу не вписуються.


А от пішохідна доріжка з новою плиточкою тут на своєму місті. Спортсменів вздовж Дніпра бігає багато, а плиточка все ж набагато краще ніж з каміння на каміння стрибати, та через багнюку після дощу.


Як же почали про плитку, то треба згадати площу біля будинку піонерів. Її так рекламували як новий простір для відпочинку, але по факту просто дофіга плитки і більше нічого. Навіть лавочок не поставили. Про страшненький фонтан, який сюди хотіли запхнути вже мабуть всі й забули.


Ще мабуть хотів показати новеньку автостанцію, звідки їздять маршрутки на Київ, Канів та Білу Церкву. Відправляються вони звідси вже не один рік, а тільки зараз вирішили якось облаштувати це місце, бо навіть автобуси паркувалися просто вздовж дороги.


Ну і наостанок найбільше досягнення і найбільший капець цього літа. Досягненням я називаю 7 км траси на Смілу, права частина якої вже кілька років була закрита для водіїв, це при тому що роботи там почались лише у другій половині того року. А капець - це Черкаська дамба (точніше сам міст через Дніпро, бо як раз саму десятикілометрову дамбу ремонтують зараз капітально та, наче гарно). А міст - це свідоцтво того, як все робиться в нашій країні (підрядники на мосту та дамбі різні). Міст через Дніпро закрили на кілька місяців, при тому що найближчий міст знаходиться за 80 кілометрів. Тут інформація тільки з новин: відома донецька організація Альтком, яка навесні виграла тендер, раптом оголосила себе банкрутом і виявляється грошей на ремонт в неї вже немає, навіть робітників немає. Тривалий час на ремонті мосту працювало лише кілька людей (а рух вже перекритий). Але договір наче переписали, Альткому перерахували аванс і зараз вже міст потрохи ремонтується. Проте всі новини такі мутні, що де правда, важко сказати, про якісь штрафі санкції та нові тендери зовсім тиша. Сподіваймося що до осені наш міст все ж відремонтують, наче обіцяють…


Можна ще почитати:
- Знов про черкаські дороги
- Чи була війна в Харківській області?
- Що варто побачити в Черкасах

Оригінал цієї публікації знаходиться на dreamwidth

дороги, черкаси

Previous post Next post
Up