Ще раз про зміну номеру

Aug 13, 2020 20:30

Під час круглого столу щодо змін послуги перенесення номерів з боку представників lifecell прозвучав цікавий аргумент (див. з 48:47). Було сказано, що віддалена ідентифікація користувачів SIM-карт нічим ні відрізняється від того, що відбувається, наприклад, під час оформлення картки Монобанк. Більше того, за їх словами оформлення картки Монобанку повязане із набагато серйознішими ризиками, оскільки на такій картці одразу відкривається кредитний ліміт в 20 тис. грн.

image Click to view



Аргумент і зрозумілий, і наочний. Якщо, дійсно, будь-яка потвора може без особливих складнощів оформити на себе від мого імені банківську картку, користуючись дефектами процедур ідентифікації, чого можна чекати від операторів та процедур перенесення номерів?

Мені стало цікаво, чи дійсно Монобанк відкриває рахунки дістанційно і видає картки людям, яких навіть не бачить наживо? Як це зазвичай буває, реальність виявилася дещо інакшою. Представники банку відмовилися розкривати всі подробиці своїх процедур, але запевнили, що, по-перше, паспортні дані заявника звіряються із Єдиним демографічним реєстром. Це дозволяє, в першу чергу, позбутися розумників, які переклєюють свої фото в чужі (загублені чи вкрадені) паспорти.

По-друге, людина, яка привозить заявнику випущену на його імя картку, має статус співробітника, повноважного представника банку. Ця людина вимагає наявності паспорту, дані якого, в першу чергу фотографію, звіряє із заявником особисто. Тож отримати картку на чуже імя можливо лише за наявності кількох співучасників в банку.

Виникає питання, а як перевіряються паспорти заявників в lifecell? Чи підключені ВСІ партнерські салони та фірмові магазини до вищезгаданого реєстру? Є в них КСЗІ, наявність якої вимагає таке підключення?

digital identity, государственное регулирование, mnp, нкрс, customer satisfaction

Previous post Next post
Up