Навіяно дискусіями на різних форумах і в житті щодо музичності, правил рахування і т.і. з елементами віртуального рукопашного бою, посиланням на семінари, посиланнями на вікіпедію та іншими забороненими прийомами.
Увага! Стаття не розрахована на фламенкістів! Стаття не розрахована на серйозних дослідників музики Латинської Америки (надалі - ЛА для
(
Read more... )
До речі, досі не дуже розумію, чому у фламенко старт рахунку часто починається з неакцентованого біту.
Reply
Для прикладу - солеарес (|ооХ|ооХ|оХо|ХоХ|). Фальсета (коротка логічно завершена "цеглинка", з яких складається композиція) починається якраз на "о" - відповідно і рахунок тут же починається.
З точки зору класичної муз.освіти - логічно, напевно, виглядало оформити перші 2 біти як затакт, і починати фразу з 3-го, тобто oo|Xoo|XoX|oXo|X. Проте затакт як понятя використовується якраз для опису виключних ситуацій (як, наприклад, кілька бітів вступу до цілої композиції)! А в солеарес початок фальсети з неакцентованих бітів - то не виключення, а норма, загальне правило.
Reply
Дякую за пояснення! Мабудь, насправдi, треба меньш думати i бiльше слухати. :)
Reply
Щодо класичної теорії - я просто описав альтернативний спосіб запису, теж можливий, проте менш зручний. А взагалі я, напевно, буду доповнювати свої теорії відео- та аудіо-фрагментами - для наглядності, щоб голою теорією не грузити.
Reply
Reply
Взагалі-то, у нас у Львові - тільки пенья (наразі), у Києві - кілька шкіл, концерт за концертом, ось недавно 13 березня був (http://primavera.in.ua/). Так що можливості є :)
Ну і крім того, літом у Львові буде дружній фестиваль Fandango de Ucrania - фламенкісти з різних міст України зберуться, так що - welcome again!
Reply
Reply
Leave a comment