ага, є така проблема, при купівлі квитка всі стоять біля водія. Але в нас давно говорять про електронні квитки, є надія, що скоро зміниться на краще. Не знаю як у цьому трамваї (не їздила ним), але у інших на деяких маршрутах вайфай є)
Зазвичай такі кнопки не працюють під час руху. Коли трамвай зупиняється, можна натиснути кнопку й вийти. Така система дозволяє не відкривати двері, якщо необхідності у цьому немає, а також не змушує пасажирів на задній площадці гукати водія, щоб він відчинив їм двері.
Ззовні виглядає сучасно, а всередині якийсь сірий пластик. Треба подивитися на його стан через років 5 тоді й буде видно якість. Крісла точно 5 років не протягнуть. Нашим "швейцарським" трамваям вже по 50 років і виглядають чудово.
дааа, таке диво на львівській вузенькій вуличці виглядає модерново. Захтілося поїхати туди ізнов, черговий раз, принаймні аби проїхатися на такому трамваї )))
(символ руки на дверях, думаю, працює на їх відкриття)
Comments 32
Reply
Думаю, в такому випадку, і на цьому Wi-Fi повинен бути.
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Ага, мені теж дуже цікавий стан через років 5. Зараз виходить вже півроку на маршруті, ніби поки нічогенький... А ваші ж проходили капіталку, чи ні?
Сподіваюсь, враховуючи що деталі made in Germany, а не China, він прослужить довго.
Reply
Reply
В 2014 в Львові в планах ще поява трисекційного подібного
http://eltrans.electron.ua/news/novyj_trysektsijnyj_tramvaj_%C2%ABelektron%C2%BB_144.htm
Reply
Захтілося поїхати туди ізнов, черговий раз, принаймні аби проїхатися на такому трамваї )))
(символ руки на дверях, думаю, працює на їх відкриття)
Reply
Номер, якщо бути точним - 9А
Reply
Reply
Reply
Leave a comment