Як я написав в попередньому
пості, мені вдалося проїхати на новому, сучасному трамваї львівського виробництва - Електрон.
В принципі, того відвідування Львова, проїзд в трамваях не був в моїх планах, я стояв на автобусній зупинці коло залізничного вокзалу та тихо і мирно очікував 31-го автобуса добратися в центр. Але тут я побачив його. Тому побачивши, що номер 9-тий, пам'ятаючи, що він теж їде кудись туди ж, я рванув до нього і встиг сісти.
Датою його зародження можна мабуть вважати 5 липня 2012 року, коли завершився конкурс на виготовлення першого низькопідлогового трамвая для Львова, на якому переміг «Електронтранс».
18 липня він почав проходити випробування, а 23 серпня був введений в експлуатацію. Повністю і офіційно називається Електрон T5L64.
Сусідні трамваї, що не мають такого яскравого екстер'єру, проходячи мимо нього, від заздрощів аж диміти починають та смердіти паленою проводкою...
А тепер трохи в середину...
Щоб купити білет, заходив спереду, заодно і кинув погляд на панель приладів - зроблена про принципу скляної кабіни, як говорять про літаки - теплі, аналогові, лампочні стрілочні прилади помічені не були - суціль монітори. Крім того присутній монітор, на який виводяться зображення з камер, встановлених по салону.
Тут же зрозумів недолік чи трамваю, чи львівської системи оплати проїзду. Спереду, поруч з водієм була купа нроду, який купував квитки та автоматично лишався в цьому вагоні, в кінці ж трамвайного потягу, в 5-му вагоні, лишалися вільні сидячі місця.
Сидіння в ньому навіть трохи м'які, якщо порівнювати з іншими трамваями
От тільки по ширині не знаю, бо здалося, що для стоячих пасажирів в проході місця менше, чим для сидячих.
Гармошка, двері
цікаво, що значить той символ руки в кругляшу на дверях?
Ще про їзду. От я очікував більше - трохи плавніше, трохи тихіше - а він гримів, тарахтів і трясся трохи менше ніж чеські трамваї. Можливо тут допоможе заміна колії, оскільки на ділянці, де колія була відремонтована, він їхав таки приємніше та тихіше за звичні трамваї.
Стеля
Цікаво, це відповідає дійсності?
хтось перевіряв?
Один із доказів того, що трамвай будувався в тісному співробітництві з німецькою конторою - написи на стопкрані. Хоча, це вже свинство, як на мене, перефарбувати і зробити трафарет, що б основний напис був українською не коштувало б так багато.
А так враження про якийсь б/у імпорт одразу...
Ще одна деталька, яка це підтверджує. Чесно кажучи був вражений, коли побачив на незначні пластмасці замість звичного made in China таке
В кінці кожного вагону в салоні висить табло, яке показує маршрут трамвая
Якось не логічно як на мене, навіщо по сто раз показувати маршрут? Могли б ту бігучу стрічку маршруту розбити періодичною інформацією про наступну зупинку - типу пробіг маршрут - далі напис "Наступна зупинка така-то".
Мда от перечитав, все те що написав, вийшов майже суцільний негатив про трамвай...
Хоча насправді він крутий, гарний та комфортний і не винен в тому, що така досі існує така система обілечування, яка зводить нанівець переваги довжини і великої кількості сидячих місць,, не винен в тому, що хтось полінився чи зажав гроші переробити основні функціональні написи. Ні до чого в тому, що значна частина колійного господарства досі не приведена до необхідних норм, не винен в логіці того, хто забивав показники салонних інформаторів...
Сподіваюся, в майбутньому то все виправиться і він покаже себе з кращого боку та замість старих чеських по наших трамвайних містах забігають нові українські трамваї.
P.S. Салон можна подивитися
тут.