Гостомель. АВІАСВІТ-ХХІ, 2012. Експозиція в ангарі та легкі літаки.

Sep 30, 2012 22:44

Поруч з площадкою, де встановлені раніше вказані літаки, в ангарі влаштували експозицію виробників різноманітної авіа-космічної техніки та легкої авіа техніки.


ЇЇ я спочатку не бачив, ходив з думкою - «і це все????» , але потім побачив, що кудись йде плотний потік людей і напрям переміщення повернув в ту сторону, де була купа всякого цікавого.
Спочатку по авіаційних засобах, які стоять зовні, потім внутрішня екпозиція


Як-18Т з Харкова, з тамтешнього аероклубу




Zodiac CH 640, як написано, маршрутний літак сімейного типу на 4 осіб.


Легкий літак Аеропракт-36


Літаючий човен, амфібія Аеропракт-24


Це б я назвав літаючим мотоциклом ))) - Maxfly




ХАЗ - 30


Фермер - 300, його призначення видає не тільки назва, а й присутність трубок для обробки рослин під крилами.


Учбово-тренувальний літак початкової льотної підготовки Tecnam P2002JF


Якийсь безпілотнік.


Також була представлена якась зенітна установка в повному комплекті, щось мені так здається, що це зенітно-ракетний комплекс С-125 з сучасним «керуючим» обладнанням, якщо помиляюся, виправте.




Вертоліт АК1-3 ТОВ «КБ Аерокоптер» з Полтави


ЯК-52 авіасоюзу «Друг»


Модернізований вертольот Мі-2МСБ


Зовні все, переходимо в середину здоровецького ангару


Ракета Р-27Р виробництва ДАХК «Артем»


Автожир Calidus


Про автожир декілька слів окремо - це не вертоліт і не літак, це цілком самостійний літальний апарат. Підіймальну силу йому створює не крило, чи гвинт, що обертається, а авторотація - тобто гвинт в задній частині штовхає його вперед, від потоку повітря, що набігає на верхній він розкручується і таким чином апарат тримається в повітрі. Літальні засоби такого типу вціліють, коли заглохне основний двигун - оскільки тоді вони рухатимуться вниз, це в свою чергу на гвинті створюватиме ефект авторотації і таким чином процес опускання на землю відбудеться не з критичною швидкістю. Може не зрозуміло пояснив, тоді, кому цікаво більш докладно - в Wiki раз,
, два .

Ще якийсь легкий літак, моделі не пам’ятаю.


Французький вертоліт Алует, що по ліцензії випускається в Дніпропетровську


як якась чарівна шкатулка

ДКАУ представило модель космодрому в Алькантарі, Бразилія, що розробляється нашими фахівцями з ракетою Cyclone-4 на стартовому майданчику.


А Харківський авіаційний університет представив безпілотнік такої конструкції


Багато моделей Антонівських літаків, я ж модельки теж люблю, не міг таке пропустити
АН-148


АН-140 + АН-74


Руслан, АН-74


Руслан, АН-168МР - патрульна версія АН-148


Двигун МС-14 з гвинтом


Був там представлений і Новатор хмельницький. З представлених виробів запам’ятався літаковий відповідач, чорну скриньку, якщо не помиляюся і якийсь чи то погодній локатор, чи що…ну, якщо не рахувати побутових лічильників води та електроенергії. Чомусь не сфотографував (((, а потрібно було.
На цьому з експозицією і з тим що в мене є все

Далі буде…

Гостомель, 2012, АВІАСВІТ-ХХІ, враження, ВПС, сучасність, мандри

Previous post Next post
Up