Гостомель. АВІАСВІТ-ХХІ, 2012. Бойові літаки.

Sep 30, 2012 19:36

Як говорилося уже в попередньому пості, на авіашоу крім цивільних, транспортних, військово-транспортних були представники бойових літаків, які стоять на озброєнні наших ВПС. Їх розташували окремою групою та огородили заборчиком, навіщо, мені незрозуміло.



Краса та гордість нашого бойового авіафлоту, винищувач - СУ-27


Ну хіба не красень?
Він уже після капремонту виконаному зовсім недавно на Запорізькому ДАРЗ, новому цифровому камуфляжі, прийнятому в нашій авіації для цього типу літаків


Ракети, хтось може сказати де яка і якого призначення?


Як було написано на стенді, основне його призначення - ракетні бої на дальніх дистанціях та близькі маневрені бої, що думаю, не заважає йому виконувати і інші функції.


Просто краса :), винищувач МІГ-29


Також після ремонту. Також в новому камуфляжі, але по кольоровій гамі трохи іншому, ніж у СУ-27.
Як написано було на його стенді - при значений для ракетних боїв на середній дистанції та близьких маневрених боїв.


Штурмовик СУ-25, цей вдалося ідентифікувати, прилетів з 299 бригади тактичної авіації, Миколаїв


Призначений для знищення техніки, живої сили противника на полі бою та підтримки сухопутних підрозділів під час ведення бойових дій.


Може нести значну кількість озброєння - керованих ракет, некерованих, всього може бути встановлено 32 різних типи озброєння. На кожному крилі по 5 точок підвіски.


Літак дозвуковий, передбачено використовувати на невеликих висотах, тому пілот захищений бронею, всі важливі системи дубльовані та екрановані менш важливими.


Фронтовий бомбардувальник СУ-24 з крилом змінюваної стріловидності


На авіасалон прибув, якщо не помиляюся, з Старокостянтинова



Призначений для нанесення ракетно-бомбових ударів по противнику, здатний нести керовані та некеровані ракети, авіабомби.


Для мене було відкриттям розміщення екіпажу в кабіні, я завжди думав, що вони знаходять один за одним, як от в учбових літаках, а виявилося, що робочі місця знаходяться поруч….

Учбово-бойовий літак L-39 Альбатрос, колись ще, Чехословацького виробництва.


На ньому емблема Одеського авіаремонтного заводу, мабуть тільки з ремонту, ВПС ще не забрали чи не проплатили? Теж в новому камуфляжу.
Більше представників бойової авіації не було.

Далі буде…

Гостомель, авіація, сучасність, 2012, АВІАСВІТ-ХХІ, враження, ВПС, мандри

Previous post Next post
Up