У хороших фільмів є здатність "чіпляти" зі вступної сцени. Починаючи дивитися
"Приховані фігури" (2016), я не уявляла, що в цій стрічці буде саме така правильна, чіпляюча і вміру кумедна перша сцена. Після неї стало зрозуміло, що я маю продивитися усі ті дві години цієї стрічки-номінанта на "Оскар-2017". Насправді мені дивно, чому вона не отримала жодного золотого чоловічка, попри стільки номінацій. Та може це й на краще, бо часом стрічки без "Оскарів" запалюють серце більше, ніж ті, що з ними.
Щодо сюжету, то спершу треба зізнатися: мене мало цікавить боротьба афроамериканців за свої права у Сполучених Штатах і саме тому я не бачила "12 років рабства" і всі ті стрічки на подібну тематику, котрим віддавали "Оскар" у попередні роки.
У "Прихованих фігурах" йдеться трохи не про це. Так, там розповідається про роздільні вбиральні для кольорових та білих, про окремі кавоварки та чашки у США у 60-х роках минулого століття, та є там і дещо інше: боротьба жінок за право показати свій розум, за право змагатися там, де сильні лише чоловіки, за право бути попереду й дивитися далі.
"Приховані фігури" для мене - це доза безмірної мотивації, це стрічка про те, як долати страх, навіть коли його по вінця. Вона про те, що лише наважившись на важливе для нас, ми можемо зрушити щось важливе й для інших.
Цю стрічку слід зчитувати поміж кадрів. Не дивитися, як просто історію про перші американські польоти в космос, не дивитися також, як чергову реальну історію, чи просто тому, що це ж один із цьогорічних номінатів на "Оскар".
Я раджу її переглянути, якщо раптом усе, що робиш здається безглуздим, якщо не вистачає сміливості сказати, що найбільше турбує, якщо треба знайти віру заново, аби розпочати новий старт.