Український шрифтовий дизайн нової доби, прийнято починати з Г. Нарбута та В. Кричевського, тобто з початку ХХ століття, лишаючи, на жаль, поза увагою величезну шрифтову спадщину часів стародруків та рукописів. Але зараз ми поговоримо не про період розквіту української друкованої графіки у XVI-XVIII ст., і не про 1910-1920 роки, коли з новою силою зазвучали роботи кращих українських митців, не про радянський період, протягом якого українськими художниками було також створено чимало прекрасних шрифтових робіт.
звідси * обов’язкове читання для всіх, перейнятих існуванням українського дизайну та дотичних сфер. Знаючи названі в статті імена, можна впевнено почуватися, розповідаючи про українське шрифтарство (та й прикупити мастгевів від згаданих майстрів). Респект Ігореві Дудніку та його блоґу.