Mar 04, 2011 20:56
Зранку пішов в Comfy, оформляти повернення. Сервіс-менеджер, який займається цими питаннями був вихідний, тому мене спрямували до консультанта, консультант сходивши до директора, і потім порадившись з касиркою, попросив мене підійти після обіду, десь після 14. Прийшовши о 14.10, я хвилин 20 чекав поки знайдуться бланки заяв на повернення. Потім ще десь 30-40 хвилин, касирка намагалася зробити повернення на банківську картку, з якої ми оплатили вартість товару, але безуспішно, бо були якісь проблеми з терміналом карток. Касирка повідомила що в банку, куди вона телефонувала, їй сказали що на картці стоїть ліміт на повернення коштів. Подзвонивши на "гарячу лінію" Приватбанку (картка звідти) отримали повідомлення телефонного робота, що протягом дня зі мною зв'яжуться. Зрештою бухгалтерія дала дозвіл на повернення коштів готівкою, але виникла чергова халепа. Грошей у касі було не достатньо, тому мені довелося чекати ще годину, поки наторгували потрібну суму. Після 2-ох годин очікувань, мені нарешті повернули гроші, і я подякувавши пішов. Слогану на прощання "Заходьте в Comfy" цього разу мені не сказали, мабуть зрозуміли що мабуть більше ніколи не зайду. І всім пораджу "НЕ ЗАХОДЬТЕ В COMFY"!