Mar 03, 2011 21:07
Вчора з дружиною придбали в Comfy посудомийну машину. Оформили доставку на сьогодні. В талоні на доставку був проставлений термін доставки з 11 до 20, з попердження клієнта за годину до терміну доставки. Сьогодні о 18.05 дружині подзвонив представник служби доставки, і сказав що вони будуть приблизно о 20.20. На запитання чому так пізно, і з зауваженням що в талоні стоїть проміжок від 11 до 20, відповів: "Так виходить". Приїхали вони о 20.55, і я їх чемно відправив назад сказавши що то вже запізно. Мені здається що магазини такого рівня повинні ретельніше дбати про свій сервіс. Завтра піду оформляти повернення, бо в інтернеті можна купити цю ж посудомийку десь на 25-30 відсотків дешевше. Далі буде...
сервіс,
comfy,
домашні товари