неодноразово писав що після попси просвітлення і музичних закордонних телеканалів, разом з високими істинами і красотами модних кінохфільмів - після всього цього єдиним "відчуттям дому" стала чогось думервейвна романтика гри двотисячних про Чорнобильську зону, після якої відкрив для себе панкову українську музичку (Скрябін 1989-1999) перших тринадцяти років після радіаційної катастрофи, дійшовши до Колезького асесора в 2021 коли став накладати на кіно 1992-го "Прізракі Ада" з каскадерськими рожами що такі рідні для тої безбарвної реальності "вмерлих вісімдесятих", яку спіткав з 2006-2007.
Так от, оце відчуття дому гарно тут описано, на порівнянні з "хіпстерським дизайном" Наукового дослІдницького Інституту й білими халатиками продвинутих сучасних людей модного світу, відмінного від "замерзлого часу" Чорнобильської зони:
так вот. Ну так вот.
Така карма й відчуття, "егрегор" що виник на місці здохлого червоного мілітиразиму що не зміг вчасно провести подавлення еліт Польші й УРСР по угорському сценарію-56. Імхо/Imho
music: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - Soundtrack - Red Forest at Night / Tunnels (amb04)
виправленя, пропущене слово після "из-за", там мався на увазі пережитий досвід 13 р. літ назад: " ...кончился на просветлении и "влезании в апокалипсис", из-за [чего] интерес к духовным книгам закрылся (ибо перерос), а появилось изучение постапокалиптики, в том числе и "эгрегора" столкерства именно как постсоветского постядерного осмысления катастрофы советско-человеческой эволюции..."
неодноразово писав що після попси просвітлення і музичних закордонних телеканалів, разом з високими істинами і красотами модних кінохфільмів - після всього цього єдиним "відчуттям дому" стала чогось думервейвна романтика гри двотисячних про Чорнобильську зону, після якої відкрив для себе панкову українську музичку (Скрябін 1989-1999) перших тринадцяти років після радіаційної катастрофи, дійшовши до Колезького асесора в 2021 коли став накладати на кіно 1992-го "Прізракі Ада" з каскадерськими рожами що такі рідні для тої безбарвної реальності "вмерлих вісімдесятих", яку спіткав з 2006-2007.
Так от, оце відчуття дому гарно тут описано, на порівнянні з "хіпстерським дизайном" Наукового дослІдницького Інституту й білими халатиками продвинутих сучасних людей модного світу, відмінного від "замерзлого часу" Чорнобильської зони:
так вот. Ну так вот.
Така карма й відчуття, "егрегор" що виник на місці здохлого червоного мілітиразиму що не зміг вчасно провести подавлення еліт Польші й УРСР по угорському сценарію-56. Імхо/Imho
Reply
Leave a comment