Знов недо-вело-доріжка?

May 08, 2020 09:20





велодоріжка на просп. Степана Бандери, Київ



У Києві на просп. Степана Бандери у рамках капітального ремонту вулиці Київавтодор будує велодоріжки по обох сторонах проспекту. https://kyivavtodor.kyivcity.gov.ua/news/4085.html Днями проїхали, подивилися. Ну, що сказати?... Таке враження, що проектувальники зовсім не консультувалися зі спеціалістами з велоінфраструктури, хоча у Києві існує ціла Асоціація https://u-cycle.org.ua/, де залюбки допоможуть.



Тротуар та велодоріжка (праворуч) на просп. Бандери

Особисті враження: по-перше, чому не розділили вело- та пішохідну доріжки газоном? Пішоходи, як завжди, ходитимуть по велодоріжці та, навіть, не здогаються про це (поки, не наїдеш)



Перетин велодоріжки на просп. С. Бандери та вул. Йорданська

По-друге, перетин з вул. Йорданською: можливо, будуть якісь знаки, але чи буде тут світлофор? Чому вже поклали поребрики та не зробили узгодження висоти проїздної частини та велодоріжки?



Перетин велодоріжки на просп. С. Бандери та вул. Йорданська

Ну, й наголовніше, як на мене (ахтунг, занудство детектед!): велодоріжка вздовж вулиці - це, звісно, добре. Але, основні складнощі виникають не тоді, коли велобайкер їде вздовж дороги, а на перехрестях та розв’язках. Але, як раз тут велодоріжки, спроєктовані “як вміємо”, нічим не допомагають. Вони перетворюються просто на “зебру”,  де велобайкер має зійти з вела та провести його через проїздну частину.



Пішохідний перехід на з'їзді з Північного мосту на Оболонь

З боку Північного мосту велодоріжка на Степана Бандери починається вже після розв’язки з Набережно-Рибальською. Велосипедист 4 рази має злізти з ровера, зупинити потік машин, перевести ровера через проїздну частину, замість того, щоб спокійно йти у 1-му ряді - він же нікуди не повертає!



просп. Степана Бандери



З'їзд з Північного мосту на правий берег. Зауважте: велобакер йде у 1-му ряді, нікому не заважає та не вискакує перед машинами, як при переїзді через "зебри"

Проїзд розв'язки з Північного мосту у бік правого берега

По проспекту йде смуга ГТ (громадського транспорту). Дозволити тут, як на інших ділянках Києва, рух велосипедів - й не треба витрачати чималі гроші на будівництво гарної, але не дуже потрібної велодоріжки! Таку ж ситуацію бачимо й біля метро “Почайна”: велодоріжка “раптово” закінчується перед розв’язкою на перетині Бандери - Богатирська. А, велодоріжки не повинні бути “самі по собі”, вони повинні були основою веломаршрутів “від - до”, а веломаршрути повинні враховувати та вирішувати саме складні моменти - розв’язки та перехрестя!



Закінчення велодоріжки, поворот на вул. Богатирська

Шановні проектанти, мені не потрібно на Богатирську,  мені потрібно прямо!



поворот на вул. Богатирську



Поворот на вул. Богатирська. Тут велодоріжка має якось продовжуватися прямо по Бандери...

Робітники мене запевнили, що велодоріжка тут, дійсно, зпкінчується. (UPD: можливо, вони не у курсі загального пректу. Продовження заплановано)

Питання проїзду прямо на цій ділянці так й не вирішено (принаймні, не видно якіхось інженерних рішень). Й велодоріжка по Бандери проблем двох розв’язок (біля Північного мосту та на Богатирську) аж, ніяк, не вирішує.



просп. Бандери, ліворуч - транспорт, що повертає направо на Богатирську

Так, проїзд прямо - трохи стрьомний, деякий час велобайкер рухається у 3-й смузі. Але, скажіть, чим тут зарадить наявність велодоріжки?!Наостанок: з іншого боку проспекту теж будується така сама велодоріжка. Й, так само, проїзд розв’язок не вирішений.



просп. Степана Бандери у напрямку з метро "Почайна" у бік Північного мосту

UPD: У коментарях на ФБ зауважили, що роботи ще далеко не завершені, мають бути якісь рішення по переїзду розв'язок. Ну, пдивимось. Обіцяю слідкувати.

Previous post Next post
Up