ByFly па-за крытыкай

Aug 14, 2009 09:57

Ніколі не крытыкуйце якасьць паслугаў ByFly ў інтэрнэце, бо невядома, чым тая крытыка можа для вас ці для некага скончыцца.

15 чэрвеня я напісаў у сваім ж.дз. аб тым, што адстаяў у чарзе 73 хвіліны, каб перапыніць на пэўны час ByFly-паслугу. А мог бы і не напісаць ці мог бы напісаць іншымі словамі, белым вершам ці зарыфмаваць, альбо ўвогуле ўсё ( Read more... )

byfly, дурдом, інтэрнэт

Leave a comment

Comments 23

znikla August 14 2009, 07:12:36 UTC
Ужо распавялі. Зачакайце трохі )
А я вось таксама неяк стаяла ў чарзе, каб падключыцца, прыкладна паўтары гадзіны. Хутка пайду адключацца. Палічу, колькі прыйдзеца стаяць. У выпадку дрэннага настрою - запішу ў ЖЧ... =)

Reply

siarhiejsalas August 14 2009, 07:20:33 UTC
Я, шчыра кажучы, ня думаў, што ў ByFly усё так строга. Што праўда, ня ў тым кірунку строгасьць скіравана. Нейкая неапраўданая жорсткасьць

Reply

znikla August 14 2009, 07:27:11 UTC
і насамрэч. з іншага боку, каму і калі "наверсе" былі цікавыя праблемы простых супрацоўнікаў, і хто ставіўся да іх з паразуменнем? Байфлай - вялікая кантора, і яны клапацяцца аб тым, каб трымаць марку. І праблемы "вырашаюцца" лягчэйшым шляхам. Значна прасцей пакараць чалавека, каб ён у наступны раз працаваў удвая хутчэй, нават калі гэта немагчыма, чым пасадзіць там яшчэ аднаго манагера.

Reply

siarhiejsalas August 14 2009, 07:31:38 UTC
У тым і справа, што доўгае стаяньне адбылося менавіта празь недахоп манагераў. Ды ізноў жа, чаму б частку пытаньняў не вырашаць, не адыходзячы ад кампутара? Навошта абавязкова цягнуцца ў чэргі, каб на кароткі час адпачынку перапыніць паслугі?

Reply


cykera4ka August 14 2009, 07:14:47 UTC
мда...бывае ж..

Reply

siarhiejsalas August 14 2009, 07:21:34 UTC
Вось ужо дакладна ведаю, што пра барысаўскі ByFly ніколі ў жыцьці нічога кепскага не напішу

Reply


(The comment has been removed)

siarhiejsalas August 14 2009, 17:30:15 UTC
Так-так, была справа )

Reply


miadzviedz August 14 2009, 12:33:49 UTC
Мяне вельмі раздражняе адсутнасць магчымасці плаціць за паслугі ByFly праз інфакиёск ці банкамат, пра СМС-банкінг я ўжо і не кажу. Трэба падымаць свой азадак і перціся альбо на пошту, альбо на ПКК. Ім, напэўна, грошы не патрэбныя. Калгас дй годзе.

Reply

siarhiejsalas August 14 2009, 17:31:18 UTC
Абсалютна згодны. Абсалютна!

Reply


zarembiuk August 14 2009, 13:04:28 UTC
Не думаю, што тыя хто вешаў яго на дошку гонару - не ведалі яго маладафронтаўскага юнацтва. Хаця ўсякае можа быць.

Reply

siarhiejsalas August 14 2009, 17:33:51 UTC
Хутчэй ня ведалі, бо што такое ўступіць у МФ, у незарэгіраваную арганізацыю? Ані пасьведчаньняў, ані ўліку. Увайшоў, не ўваходзячы, і выйшаў, не выходзячы )

Reply


Leave a comment

Up