Переклад українською та доповнення курсивом - Rolland_92
Originally posted by
matsam at
Пропавший императорский поездОригинал взят у
mila_hunguide в
Пропавший императорский поезд 31 грудня 1895 року о півночі В УСіХ ХРАМАХ Угорщини задзвонили в дзвони.
1896 рік було оголошено роком святкування тисячоліття угорської державності.
Будапешт готувався до пишних святкувань в міській рощі.
На станціях першої на континенті підземки (метро) до блиску натирали облицювальні кахлі фарфорової мануфактури Жолані.
У Виставковій залі вивішували картини найвідміших угорських художників.
Містяни милувались шедевральною будівлею Музею прикладних мистецтв.
Відкрили рух по
мосту Франца Йосифа.
В дунайських водах відображався 96-метровий купол Парламенту.
Недалеко від гори Геллерта виросло
розважальне містечко Константинополь.
А на вагонобудівельному заводі Ганца (Ganz és Társa-Danubius Villamossági-, Gép-, Waggon- és Hajógyár Rt.) була закінчена робота над вагонами, призначеними для імператорської родини. Пізніше цей потяг почали називати "імператорським".
Королівський зал очікування в Гьодьльо.
Свою першу подорож імператорський потяг здійснив з Відня до Будапешту на початку травня
Потяг складався з п'яти вагонів: вагон імператора (коридор, спальня, місце для охорони, салон, місця для придворного єгеря, туалет), вагон імператриці (коридор, салон, спальня та гардероб, місце покоївки, туалет), вагон з обідним залом тасалоном для паління і два вагон для прислуги.
Інтерєр потяга (за виключенням вагона для імператриці) був виконаний в стилі неоренесансу.
Імператорський салон.
Фарфофорова ваза мануфактури Жолнаі в салоні імператора.
Імператорська спальня.
Інтерєр вагону для імператриці був виконаний в стилі пізнього барокко (стиль Луї XVI)
Спальня імператриці.
Салон у вагоні імператриці.
Салон у вагоні імператриці.
Обідній салон.
Ламбрекени в обідньому салоні. А яка різьба! Помітили святу угорську корону?
На стелі обіднього салону - геніальні фрески (можливо правильніше малюнки, бо фрески робляться на штукатурці) Кароя Лотца.
Салон для паління.
Один з вагонів.
Обычно императорский состав стоял на запасном пути Западного вокзала.
В 1919 году состав бесследно исчез, словно растворился.
Предполагают, что поезд угнали румыны.
Всё, что от него осталось - это гербовая табличка со стены вагона для императора.
Она хранится в
Музее транспорта.