Реклама в потенційно вірусному відео

Oct 06, 2010 10:00


Originally published at Блог Романа Голубовського. You can comment here or there.



Подумалось мені про телебачення і рекламу на телебаченні. І в процесі роздумів виникла цікава ідея - цікава перш за все рекламодавцям та тим, хто займається продажем реклами на ТБ. Але про все по порядку.

Телевізор все ще залишається ЗМІ з найчисельнішою аудиторією. У кожному домі є телевізор, і майже всі час від часу його дивляться. Та прогрес не стоїть на місці і на п’яти телевізору як носій цього ж прогресу наступає Інтернет. У розвинутих країнах до 90% населення сидить в Інтернеті, з часом і у нас таке буде.

Зараз ми спостерігаємо, як закриваються деякі друковані видання, і залишаються лише їх електронні версії. Невже скрутні часи настануть і для телеканалів?

Не думаю що це буде найближчим часом. Але все більше і більше рекламодавці звертають увагу на інтернет, а значить і якийсь шматок пирога (прибутку від показів реклами) телеканалів таки відбирається. Та можна зробити так, щоб інтернет працював не проти, а на користь телеканалів.

Завдяки хорошими швидкостями підключення до мережі відеоконтент в інтернеті не менш популярний ніж текст чи картинки. А добра частина відео в інтернеті - це відео, записане з телебачення, тобто відео, створене телеканалами спеціально для показу по телевізору. Наприклад, талант Ксенії Симонової на Ютубі переглянуло майже 16 млн. чоловік (варто зазначити, що ще є копії цього відео з меншою кількістю переглядів, а також це відео на інших сайтах, в тому числі ВКонтакте - тобто число переглядів може бути вдвічі більшим). Непогана аудиторія, чи не так?

Або візьмемо нову (всього 2 тижня) зірку - за запитом “Андрій Мацевко” на YouTube 19 відео з сумарною кількістю переглядів - 135 тисяч! Хоча впевнений, на ВКонтакті у нього набагато більше переглядів (лише мені на стіну цьго хлопця кидали 3 ризи). /див. вкінці ↓/

Думаю, ви вже зрозуміли, до чого я хилю. Зараз телеканали продають рекламу лише у рекламних паузах та в передачах у вигляді “спонсор нашої програми” і беруть гроші лише за свою телевізійну аудиторію. А ідея полягає у тому, щоб продавати рекламу в потенційно вірусному відео і брати гроші також за потенційну інтернет-аудиторію.

Щодо реалізації ідеї. Потенційно вірусне відео - це різного роду шоу (окремі виступи) та комедійні програми: Україна має талант, Камеді Клаб, Х-фактор, Танцюють всі тощо. Легше спрогнозувати популярність, якщо це не перші випуски програми, а наприклад другий чи наступний її сезони. Реклама має бути у вигляді продакт плейсменту. Вона не повинна кидатись в очі і бути ледь помітною, бути більше іміджевою, помічатись швидше підсвідомістю ніж прямо. Як приклад - невеликий логотип або лише фірмові кольори (якщо вони впізнавані) продукту що рекламується на мікрофоні героя відео, або на номерку (якщо це талант-шоу). Коли починається новий сезон якогось “потенційно вірусного” шоу, людина що займається продажем реклами збирає всі цифри про кількість переглядів попереднього сезону на всіх відеохостінгах, і показує їх рекламодавцям, з пропозицією доступу не лише до телевізійної, але і до інтернет-аудиторії.

Ось така ідейка. Якщо ти раптом маркетолог СТБ - звернись до начальства, а потім проси підвищення зарплатні!

Ну і на завершення Андрій Мацевко, нова зірка України, проект X-фактор:

image Click to view



Постовий: Байанчег.орг.юа - приколи, перевірені часом.

Україна має талант, ЗМІ, вірусне відео, маркетинг, youtube, реклама, роздуми, телебачення

Previous post Next post
Up