Přípravka: Dnes jsem tam byla asi potřetí, ale jen asi na sedm minut, jakž takž jsme zvládli opakování Sivo. Už jsem zapomněla jak moc menší děti reagují na pohyb, i ten nejtrapnější, spojený s hudbou. Dělali jsme koníčky nejen jazykem, ale i na lavici rukama coby kopýtka. Když jsem ukázala při opakování že teď máte zpívat vy všichni, dobrá polovina třídy napodobila mé gesto, prostě se jim dá vsugerovat všechno. 1 GK. Volná volba na samémj začátku vyůstila v písničce Skákal pes.
Šesťáci: GK žadonili o buben, ale pak na něj nikdo moc nápadně nehrál, hlavně asi vycítili že jim to nejde. Půjčily si ho postupně asi 4 děti. Zpívali jsme This Little Light, prý jsem je to ještě neučila, tak asi ne. Je tam máložáků angličtiny, vzpírali se, že jim to nejde. Jedna holka to chtěla mít napsané tak jak se to vyslovuje. Kluci pak chtěli pořád zpívat česky, a rozhodně se nikdo na angličtinu nijak netřásl. Pak jsme dali So me čoro s několika dramatickými úpravami. To jim šlo. Podobně s Paš o paňori. Pak chtěli Andro jkha i když jsem neměla kytaru. Po průběžných rádoby debatách o tom, jak se z melodie a textu skládá zajímavější skladba, jsem se jich zeptala co by s Andro jakha udělali aby to byla lepší skladba, než když to jen tak zazpíváme s blbým doprovodem. Navrhli začít potichu a rychle a pak to zpomalit a dát nahlas (to jsem jim ovšem musela nabídnout možnosti, sami od sebe na nic moc nepřišli0. Zkusili jsme to tak, a padlo pár různých názorů, že to je "špatně" (dospěli jsme k tomu že se to většinou atk nedělá), nebo že to je naopak hezké a zajímavé. Tož tak.
Andre sborovna genas e ZŠ Romano voďi, so lenge akana avľa la poštaha.