Точка зору, викладена тут явно багатьом не сподобалась. Тому задля додержання плюралізму думок - викладаю зразок протилежного підходу до захисту і відродження мови великих Кобзаря, Каменяра і Українки!
А як, на Вашу думку, чим це принципово відрізняється від тексту, який колись вчили напам"ять на уроках російської мови (далі пишу напам"ять, без підглядки): "Во дни сомнений, во дни тягостных раздумий - ты один мне опора и поддержка, о великий и могучий русский язык! Не будь тебя - как не впасть в отчаяние?! Нельзя представить, чтобы такой великий язык не был дан великому народу"
Ну, я-то вчив наприкінці 20-го. А от цікаво було б знати: чи вчать сьогодні цей уривок у школах РФ? (Якби я був їхнім міністром освіти - вчили б. Тому що 99% людей знають про свою рідну мову і про свою історію тільки те, що запам"ятали з середньої школи)
Нажаль там, ви не виклали жодної точки зору стосовно боротьби за мову. (Мій коментар з приводу http://polar-bird.livejournal.com/717255.html?thread=8908743#t8908743 ) Тому треба розуміти, що наразі діяльність протиставляється бездіяльності. А те, що тупа бездіяльність багатьом не сподобалась - це природно.
Comments 16
Reply
Reply
Reply
А от цікаво було б знати: чи вчать сьогодні цей уривок у школах РФ?
(Якби я був їхнім міністром освіти - вчили б. Тому що 99% людей знають про свою рідну мову і про свою історію тільки те, що запам"ятали з середньої школи)
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment