Parviz Azimov: "Hüquqlarınızı bilin və xahiş edirəm sona qədər oxuyun.
Bu ayın 8-i gedib 28 mall-da yerləşən New Yorkerdən özüm üçün köynək almışdım. Köynəyi 2 gün geyinəndən sonra gördüm köynək dəhşət genişlənir. Belə olan halda mən Azad İstehlakçılar Birliyinin rəhbəri Eyyub Hüseynov ilə əlaqə saxladım, vəziyyəti ona izah elədim. E. Hüseynov da mənə telefon danışığında bildirdi ki, belə hallarda istehlakçının aldığı malı 14 gün müddətində qaytarmaq hüququ var. Bunun üçün gərək köynəyin alınmasını təsdiq edən kassa qəbzi də üstündə olsun. Mən də köynəyin özünü və kassa qəbzini özümlə götürərərk “New Yorker” mağazasına getdim.
Mağazanın adminstratoru ilə görüşdüm. Köynəyə baxdılar və özləri də təsdiq elədi ki, köynəyin ölçüləri dəyişdirilib. Araşdırılıqda onlara da məlum oldu ki, aldığım paltarın material xüsusiyyətləri ilə bağlı satıcı tərəfindən mənə heç bir məlumat verilməyib. Adminstratordan xahiş etdim ki, köynəyi ya geri qəbul etsinlər, ya da başqa bir köynəklə dəyişdirsinlər. Onlar da məndən köynəyin alınması ilə bağlı kassa qəbzini tələb etdilər. Kassa qəbzini də onlara təqdim etdim. Hərəkətlərindən hiss etdim ki, onlar qəbzi saxlayacağımı gözləmirdilər. Belə olan halda mənə bildirdilər ki, gərək köynək alınarkən onun üstündə malın qiymətini yazan “birka”nı da onlara təqdim etməliyəm. Mən də bildirdim ki, “birka” mal mənə təhvil verilərkən satıcı tərəfindən kəsilib və onun özü tərəfindən zibil qabına atılıb. Hətta onlara bildirdim ki, əgər mənə inanmırlarsa, mağazada yerləşdirilən və birbaşa satıcılara nəzarət üçün nəzərdə tutulan kameranın yaddaş görüntülərinə baxa bilərlər.
Onlara məlumat verdim ki, mən bu məsələdə tam haqlıyam və məsələ ilə bağlı Azərbaycan Respublikasının İqtisadi İnkişaf Nazirliyi Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Dövlət Xidmətinə şikayət edərəm. Dedilər kimə istəyirsən şikayət et, heç kim bizə heç nə edə bilməz.
Nazirliyə şikayət etdim. 21 oktyabr tarixində İqtisadi İnkişaf Nazirliyi Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Dövlət Xidmətindən mənimlə əlaqə saxladılar və dedilər ki, onlara yaxınlaşmalıyam. Getdim, qurumun əməkdaşları ilə görüşdüm. Aldığım köynəyə və kassa qəbzinə baxdılar. Bildirdilər ki, bunu dəyişmək və qaytarmaq üçün tam hüququm var. Çünki köynəyin əmtəə forması dəyişməyib və kassa qəbzi də saxlanılıb. Onlara mağazanın “birka” tələbi ilə bağlı məlumat verdim. Nazirliyin əməkdaşları bildirdilər ki, qanunda belə bir şey yoxdur və mağaza da bunu tələb edə bilməz. İstehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi sektorunun əməkdaşları mağaza ilə əlaqə saxladılar və məsələ ilə bağlı məlumat verdilər. Mağazadan bildirdilər ki, əgər köynəyin üstündə satılarkən olan qiymət “birkası” varsa, onu dəyişdirilə bilərlər. Əks halda bu mümkün deyil. Nazirliyin əməkdaşları onlara bildirdilər ki, qanundan belə bir şey yoxdur və siz hazırda istehlakçı hüquqlarını pozursuz. Mağaza rəsmisi isə bildirdi ki, qaytarmırıq vəssalam.
Başqa yol qalmadğı üçün məsələni ictimailəşdirdim və mediada işıqlandırdım. Bu gün mağazadan mənə zəng elədilər ki, xahiş edirik gəlin köynəyinizi dəyişdirək. Getdim mağazaya. Mağazaya girəndə hamı mənə baxırdı. Rəhbərlə danıdşım. Dedi hansı köynəyi istəyirsənsə, seç dəyişək. Dedim dəyişmək fikrim yoxdur və mən bir də sizin müştəriniz olmaq istəmirəm. Duruxdu qaldı. heç bir söz demədən köynəyi geri qaytardılar və ödədiyim məbləği mənə verdilər.
Bunlar belədir, normal şəkildə deyəndə özlərini qoyurlar dağ başına, elə bilirlər dünyanı bunlar idarə edir. Belə.."