Електронний квиток на потяг "Укрзалізниці" - це незручно, невигідно і головне - це не економить час

Apr 22, 2009 22:44

Прес-служба Укрзалізниці прозвітувала:

З 30 березня по 14 квітня можливістю сплатити вартість проїзду за допомогою мережі Інтернет скористались 477 пасажирів сміливців.


Read more... )

internet, transport

Leave a comment

Comments 8

dfaw April 22 2009, 19:56:39 UTC
А я там только свободные места смотрю, а потом в кассе заказываю вагон места и т.д. Вообще конечно бред, в России автоматы и ни какой наценки. Да и вообще - постель опять мокрая, розетки 220 поголовно глючат, вентиляция не работает, в вагонах душегубка, зато цена на билетах растёт "шо паска у доброї господині".

Reply

pan_grunia April 22 2009, 20:20:31 UTC
   Якщо судити виключно по потягам "Чорноморець" Київ-Одеса (№9) та по потягу №91 Київ-Львів, то можна трохи зарядитись оптимізмом, адже ці потяги повністю укомплектовані новими вагонами Крюковського ВБЗ, хоча таких нових потягів явно не вистачає для масштабу цілої країни.

Ще замість козацького маршу на вокзалі у Львові в вагонах потягу №92 Львів-Київ тепер грають гімн Львівської залізниці з такими словами:

Залізниця, залізниця,
Наша Львівська залізниця,
І привозиш, і відвозиш,
Та не кажеш нам прощай

Reply

dfaw April 22 2009, 20:31:52 UTC
Я сегодня как раз приехал 92 поездом крюковским вагоном на 40 мест, раньше хоть имея трёхгранку можно было всегда окно открыть, а теперь только сиди жди пока проводник соизволит вентиляцию включить.

Про 220 тоже относится к крюковским вагонам и системе Хартрон.

Reply


kirill_guevara April 22 2009, 20:14:55 UTC
Точно-точно. Все глюкаво, неинтуитивно, дорого и неудобно. Условия написаны крайне запутанно.

Плюнул и поехал в кассу.

Reply


skylump April 23 2009, 08:16:04 UTC
Блять, сегодня в поезде Москва-Одесса проводник был один, утром тупо дрых, закрыв купе, продрал глаза за полчаса до Киева, о чае я уж и не спрашивал. На просьбу: "Перед Винницей вы предупредите?" ответил: "У вас часи є - ви слідкуйте, а у мене нема".

Я там читал, что билеты начали через Укрпочту продавать. Вот это может быть интереснее.

А в Москве, конечно, с этим лафа - пришел на вокзал, автомат тебе без всяких очередей билет напечатал - и вперед. С кредитки так можно и тоже прямо на месте купить в автомате.

Reply


inokk June 22 2009, 09:51:54 UTC
покупали через Интернет. были первыми, на ком опробовали процедуру возврата заплаченных карточкой денег. сплошной геморрой.

Reply

pan_grunia June 22 2009, 12:12:59 UTC
Ага, я вже прочитав в тебе в журналі про квест "віддайте мені мої гроші на карточку"

Можливо, в результаті твій квест виявився порівняно нескладним, - я підсвідомо очікував, що тебе направлять писати письмову заяву в вільній формі на ім'я начальника Південно-Західної залізниці в "кабінеті №12 на 4 поверсі, піднятись по сходам, пройти по коридору до кінця", адже подібний квест вже працює в метро :) - див. стаття про обмін неробочих безконтактних карточок в метро.

То врешті-решт, чи повернули тобі гроші за залізничні квитки "на карточку"?

Reply

inokk June 22 2009, 12:23:52 UTC
не знаем, если честно. возвращали с задержкой, мы были в отъезде и не следили за кэшфлоу.

Reply


Leave a comment

Up